12 maj 2012

239. Proszę o pomoc

Nie chodzi mi o to, że  skopiowała moje zdjęcia do siebie, ale o to, że zamazała mój podpis. Nigdy nie miałam nic przeciwko kopiowaniu moich zdjęć, po to je umieszczam, aby służyły jako pomoc i inspiracja. Ale zamazywanie podpisu to przesada. Czy możecie mi pomóc gdzie można zgłosić naruszenie autoryzacji?. Z rosyjskim nawet, nawet sobie radzę, ale nigdzie nie widzę gdzie na tej stronie można zgłosić naruszenie autoryzacji- pomożecie?

nieszczęsna strona





Ponowna edycja wpisu:



Drogie dziewczyny bardzo, bardzo dziekuje za wsparcie. Już koleżanka poodsłaniała podpisy. Każdy z nas robi czasami głupoty, jesteśmy tylko ludźmi.

Widzę, że ktoś jej doradził zakryć blog, a mnie naprawdę nie o to chodziło. Kopiujcie sobie moje zdjęcia ile chcecie tylko nie zamazujcie podpisu.



Korzystałam niejednokrotnie z waszych prac, więc i wy korzystajcie z moich, a będę się tylko cieszyć.

9 komentarzy:

  1. Coś takiego ... Niestety nie potrafię Ci pomóc. Zobaczymy, czy osoba zareaguje na Twój komentarz i jak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem w szoku!!! Nie dopatrzyłam się na tej stronie gdzie można zglosić ,ale jeszcze tam zajrzę na główną stronę .

    OdpowiedzUsuń
  3. http://www.liveinternet.ru/users/4451909/profile
    To jej profil ,ale nigdzie nie widzę gdzie można zgłosić ,że naruszyła autoryzację.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przykro mi niestety nie umiem pomóc, napewno trzeba będzie napisać do administratora tego serwisu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Приятно, когда тебя цитируют, но когда убирают твою ссылку – это нарушение. Зачем она это сделала, я не понимаю. Интересно, что она ответит на твой комментарий.

    OdpowiedzUsuń
  6. A może to tylko nieporozumienie. Pod zdjęciami są zamieszczone linki do blogów, z których pochodzą zdjęcia; do Twojego bloga również. Złodzieje tak nie robią.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Eniutek- bardzo, bardzo dziekuje za zaangazowanie.

    Pasje rzeszowianki, Tatiana,-dziekuję

    Anonimowy - no własnie te linki pojawiły sie dopiero po interwencji. Nawet nie musiala podawać linku, wystarczyło że odkryła podpisy na zdjęciach

    Już w porządku

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że już po kłopocie, bardzo boli, jeżeli Cię ktoś skrzywdzi, dobrze jest, jak się okazuje, że zrobił to bezwiednie, przyznał i stara naprawić. Wygrałaś! pozdro hel

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się że dobrze się skończyło. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...