8 maj 2012

238. Tunika ISKIERKA


Zrobiłam ją z nici filo di scozia w tych dużych motkach po 25dkg. W rozmiarze większym niż manekin, więc musiałam ją upiąć na manekinie, aby jakoś wyglądała. Dość długa- na 80cm, rękaw ¾.








I do tego opaska na głowę
Pierwsza opcja to była opaska wiązana.




Poniżej na mojej jeszcze głowie niewyprana. Potem druga wersja to miały być sznureczki na końcach opaski do zawiązania. A na samym końcu wpadł mi do głowy pomysł aby zamiast sznurków doszyć gumę, by lepiej się zakładało.




Do tego pasek





Jestem zadowolona z tych nici ponieważ pomimo kilkukrotnego prania w trakcie roboty i po przerobieniu tunika nie zmieniła kształtu ani rozmiaru.

I jeszcze co ciekawe nici te nie są kolorystycznie tak żywe jak Maxi, ale za to dużą ich zaletą jest to, że nie puszczają farby co bardzo mnie zdziwiło. Tym sposobem można tę czerwoną nitkę łączyć z innymi kolorami- nie ma groźby zafarbowania. Z tych elementów robiłam biały sweterek. Ale do czerwonej musiałam trochę zmodyfikować element pod szydełko 2,0mm.

20 komentarzy:

  1. Jolu tunika piękna i dodatki super pomysł :) widzę że też lubisz elementy i czerwień to tak jak ja :)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana Ciebie to nie ma i nie maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ale jak już coś pokażesz to bomba :) ;)
    ja Cię za te elementy normalnie podziwiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny i ten kolor, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawią mnie te nici, jak je spotkam na pewno wypróbuję. Tuniczka wyszła super, napracowałaś się. Gdzie zdjęcia na ludziu, ja się pytam? Widzę, że się rozpędziłaś ;-), ta opaska, ten pasek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Прелесть! И туничка, и поясок!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna tunika i pomysłowe dodatki.Z tą nitką jeszcze się nie spotkałam ale dobrze wiedzieć,że jest takie coś:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie Jolu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna. Coś podobnego mam w planach, ale na razie nie mogę zdecydować się na kolor, no i czasu brak. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Energetyczna
    śliczna
    i nawet na moje wymiary klasyczna!
    Cudo energii i energetyki, cały komplet, że aż ślinka leci

    Czekałam, czekałam i się doczekałam.
    Pozdrawiam, buziole hel.

    OdpowiedzUsuń
  9. i znów cichaczem w kącie dłubała ale cudeńko stworzyła,naturalnie z elementów,

    OdpowiedzUsuń
  10. Tunika jest prześliczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Imponujące wdzianko- bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Imponujące wdzianko- bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wymyślona tunika i dodatki. Pięknie prezentują się w tym energetycznym kolorze. Brawo, brawo!

    OdpowiedzUsuń
  14. PIĘKNE wdzianko!
    Co do kordonka Filo - również byłam zaskoczona tym, że nie puszczają koloru tak mocno jak Maxi. Robiłam czarną bluzeczkę łączoną z białymi kwiatami i po praniu wygląda jak świeżo wyszydełkowana :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale czad !!!!!!!!! Jaki piękny ciuch sobie wyszydełkowałaś :O Ja już nie wiem co napisać ,po prostu odpadłam :) Do tego jeszcze opaska i pasek. Komplecik SUPER!!!!!!!!!
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze pogapię się trochę na to cudo :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...