22 kwi 2012

237. Traktat o rozmnażaniu

Wprawdzie tu nie Kana Galilejska, ale u mnie też doszło do rozmnożenia… jednego dużego, za dużego obrusa w krateczkę. Może krateczki nie są teraz w modzie, ale ten materiał miał dobry splot do moich eksperymentów.

I takim sposobem powstało kilka rzeczy. A że każda kosztowała mnie troszkę wysiłku, bo nie umiem i nie lubię szyć, więc każdą z rzeczy zaprezentuje osobno.

1. ptaszek- bo wiadomo Jolcia lubi ptaszki


2. serwetka nr 1 na półkę- tylko zdziwiłam się, że po przecięciu materiału po skosie to mi żadne frędzle nie wyjdą. Taki ciołek jestem



 
3. serwetka nr 2 na  półkę narożnika- dlatego w takim a nie innym kształcie



4. serwetka nr 3- uniwersalna np. na parapet


5. osłonka na tea- light- bo jak szaleć to szaleć



6. serduszka dwa- żeby się miłość w domu mnożyła haha


7. pojemniczki w ilości sztuk trzech na to i owo


8. ramka- ale tu się akurat nie ma czym chwalić, to raczej porażka. Została skopana.




9. obrus pozostał – oczywiście  w nieco okrojonym rozmiarze



I takim jestem cudotwórcą, że jeszcze ociupka materiału mi pozostała.
A poniżej wszystkie wytwory mojej wyobraźni razem.




~~~~~~~~~~~~~~
Na sam koniec bardzo, ale to bardzo serdecznie dziękuję za pamięć i życzenia Wielkanocne.


~~~~~~~~
A jakie jest wasze zdanie na temat nowej obsługi bloga. Ja jestem w tym momencie mocno wnerwiona. Odbieram jako jeden wielki chaos. A wy? Może to zależy od przeglądarki. 

12 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym obrusem i wykonanie super.
    A jeśli chodzi o bloga jeszcze można zmienić interfejs blogera na stary, po prawej jest takie" kółeczko zębate:) Ja zmieniłam bo mi się nie podobał ale wkrótce będzie obowiązywał nowy:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu cudne to wszystko. Muszę na spokojnie sobie pooglądac bo tez jestem wnerwiona i to strasznieee. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pomysłowośc,piękny zestaw wyszedł,

    OdpowiedzUsuń
  4. Te Twoje pomysły są zachwycające. A nowy Blogger jest straszny, oj co to będzie jak go wprowadzą na stałe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy interfejs bloggera doprowadza mnie do wściekłości.Nie można się w tym spokojnie rozeznać. Mam dwa blogi, jeden właśnie znów uaktywniłam i chciałam w nim dodać moja listę blogów i okazało się, że nie mogę, bo wybrałam szablon nie dynamicznego bloga. Przecież to kretynizm.
    A te obrusowe szaleństwa Twoje bardzo mi się podobają.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ma to jak twórcze myślenie, kazdy kawałek znajdzie zastosowanie i to jakie fajne..Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaszalałaś Jolciu, wszystko prześliczne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowe życie kratki bardzo mi się podoba. Pomysły świetne.
    Nowego interfejsu bloggera używam niemal od początku, przyzwyczaiłam się i nawet mi odpowiada.Po prostu trzeba poznać wszystko i używać .

    OdpowiedzUsuń
  9. Próbuję przyzwyczaić się do nowego wyglądu.... jak cudownie żółciutko u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu pięknie natworzyłaś :) i z jednego obrusa tyle różności. Jesteś kobitą w sam raz na kryzys :) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję umiejętności szycia ,bo dla mnie uszycie ptaszka to już tzw. WYSOKIE LOTY na ogół z upadkiem na twarz :) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie masz palmę pierszeństwa za kreatywność:)
    Fajna ta krateczka, lubię takie

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...