5 mar 2012

232. Mini zające na mini łące

Jako test na maksi cierpliwość i pokorę. Trzeba samemu takie coś przeżyć, aby docenić cierpliwość osoby robiącej takie duperelki.


Taką osobą o ogromnej cierpliwości jest Elena Nikitina, bo to ona takie maleńkie maskotki robi i u niej na blogu znalazłam schemat do zajączków.

Moje zajączki mają wymiary:

Rudy 7cm

Miodowy 5 cm- ale ten Miodowy osobnik nie za bardzo mi wyszedł. Pyszczek ma jakby dopiero przed chwilą uciekł z Alcatraz.

~~~~~~~~~~

Wiem, wiem o jedno zdanie za dużo napisałam w poprzednim wpisie. Pomyślałyście, że to tylko kokieteria i oczywiście jak zwykle byłyście bardzo taktowne- serdecznie dziękuję za wszystkie komentarze. Proszę o więcej słów krytyki, mnie to mobilizuje-hah


~~~~~~~~

Dziewczyny na kilku blogach nie ma możliwości wpisania komentarza jako anonim. Osoby nie zarejestrowane na bloggerze nie mają więc możliwości komentowania na takim blogu. Parę dni temu chciałam dodać komentarz do bloga Jotki. Nie udało mi się jako zalogowanej na blogerze, więc chciałam jako anonimowy, ale Jotka nie zaznaczyła takiej możliwości. Myślę, że nie jest to działanie celowe, ale niewiedza.

Wchodzimy: ustawienia, komentarze, kto może komentować- odhaczamy każdy.



14 komentarzy:

  1. Jakie kochane maciupkie zajączki :)
    Oj Jolu cierpliwości to Ci ,,zazdraszczam'' Jeśli chodzi o pysio miodowego to jest OK :) A jak już miał odsiadkę to tylko za kratkami z moimi haftowanymi różami :) hi, hi Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na zielonej łące
    Raz, dwa, trzy,
    Pasły się zające
    Raz, dwa trzy...

    To już wiem teraz na co była Ci potrzebna ta zielona łąka ;))
    Ale cuda maleńkie, jeszcze takich mikrusów nie robiłam, czapki z głów!

    Bardzo dziękuję za zwrócenie uwagi, w imieniu anonimowych, prace często aż proszą się o komentarz, który piszę, po czym nie ma opcji anonimowy i... rybka, komentarz idzie do kosza :(

    Pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę tej cierpliwości,ja to nawet się nie biorę za takie"duperelki"...ale u innych podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jako one są fajniutkie ,mnie w tym roku brakuje weny do robienia drobiazgów na wielkanoc

    OdpowiedzUsuń
  5. One sa urocze -zajrzałam do eleny - ale nie znam rosyjskiego - i schematu nie umiem odnaleźć -czy sprawiłoby ci wiele klopotu gdybyś na swym blogu
    pokazala schemat - a moze to tez jest zabronione -? Miłego dnia WACW

    OdpowiedzUsuń
  6. Enia- faktycznie tematyka wiezienna nas połaczyła całkiem przypadkowo-hihi

    Helenko-widać że przestajesz z młodymi, taaaakie teksty (rybka). Kiedys pracowałam z kolegą który miał 5 córek. Takie teksty jak on przynosił do pracy to prawdziwe perełki

    Jolajka- jak sie tak napatrzysz, napatrzysz to może weźmiesz szydełko i kiedyś popróbujesz

    Boguś- własnie widzę, że masz ostatnio alergie na maskotki

    WACW- specjalnie dla ciebie chciałam ten schemat znaleźc ale widzę że Elena załozyła hasło na swojego bloga. Musisz sie zarejestrować i wejść na nr7 na tej stronie pod tym linkiem

    http://www.liveinternet.ru/users/elenanikitina/rubric/2494379/

    Skoro załozyła hasło to tym bardziej absolutnie nie moge u siebie pokazać schematu pokazać- prawa autorskie

    OdpowiedzUsuń
  7. serdeczne dzięki za dobre chęci - może spróbuję - ale skoro nie znam rosyjskiego? Miło mi, że sie starałaś-jeszcze raz bardzo, bardzo dziękuję - WACW

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale słodko na blogu,trawka,jajka i cudne zajączki.Z tymi cyframi,wyrazami to masz racje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zwierzaki!
    Jak dla mnie to zbyt precyzyjna robota:D:D i nawet sie do takowych nie zabieram:)
    Pozdrawiam B

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczniutkie, a jajeczka tez bajkowe. Pozdrawiam i buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaaa kie słodziaki,gratuluję cierpliwości :) pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  12. i jeden i drugi wyglądają fajne, wesoło i łobuzersko

    OdpowiedzUsuń
  13. Estão engraçadinhos e bonitos os mini coelhos, deve ser uma delícia confecciona-los! Mais uma sugestão muito interessante!
    Nely

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...