27 lut 2012

231. Czerwona ananasowa sukienka



Sukienka zrobiona z Virginii, szydełkiem 2,5mm. Pierwotnie planowałam założyć pod nią czerwoną satynową halkę, ale w ostatniej chwili opcja się zmieniła, ponieważ czerwienie gryzły się ze sobą, a sukienka była jakaś mdła.



                                                                           ~~~~~~~~~~~~~~~~

Widzę, że na niektórych blogach trzeba po wpisaniu komentarza wpisać jeszcze weryfikację literową. Drogie koleżanki rozszyfrowanie wyrazów (zresztą strasznie nieczytelnych) jest bardzo uciążliwe. Rozważcie proszę, czy nie możecie z tego zrezygnować. Wiem, wiem wtedy pojawią się spamy, ale wykasowanie takiego spamu nie jest takie znowu uciążliwe. Planowałam dodanie jeszcze komentarzy na waszych blogach, ale moja cierpliwość się skończyła.


36 komentarzy:

  1. Piękna sukienka :-)
    Ślicznie w niej wyglądasz.
    I super się prezentuje z czarną halką.
    A swoją drogą nie wiem czego chcesz od swojej figury. Ja chciałabym mieć taką...
    Pozdrawiam serdecznie
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka śliczna a na figurę grzech narzekać:D

    Pozdrawiam B

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka super! A na figurę nie marudź, bo Ci podmienię na moją i wtedy będziesz miała ... :D:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z przedmówczyniami (a właściwie przede mną piszącymi), poza tym, suknia cudna i ognista, to nie wiosna, ale gorące safari, czego bardzo życzę!!! serdecznie pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała sukienka i wspaniale w niej wyglądasz, choć wiem to po sobie, że nie wiem jak by było dobrze to i tak ciągle mam jakieś ale...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak piękna jest ta sukienka, że dech zapiera! Z czarną podszewką wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna sukienka i super w niej wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo energetyczny kolorek :0

    OdpowiedzUsuń
  9. Jola cudne ananaski :))) i jaki Ci w nich ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  10. najpierw o tych literkach - tez mnie mnie to wkurza ale u siebie nie mam pojęcia jak toto wyłączyć :(
    a teraz o kiecce - bo kochana z ta figurką to nie przesadzaj wyglądasz seksi seksi seksi ;) :P
    jak na te czerwoności popatrzę to może werwa mi do robótek wróci ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiesz że wyglądasz super to dlatego tak piszesz!Sukienka prześliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Choć to nie mój kolor sukienka wspaniała...co do weryfikacji przyłączam się do apelu, gdyż jest to mega uciążliwe!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience. Podziwiam wytrwałość w tworzeniu tak dużych prac :))
    Co do figury... też taką mam i koleżanki patrzą z zazdrością hi, hi.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Wiedziałam,że cichaczem coś jest,cudne to wyszło,laska ekstra jesteś,odnośnie weryfikacji to racja,ba bywają i 2 słowa na czarno-białym tle,powykrzywiane to juz problem,jestem za.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna sukienka a figura cóż , ....
    2 x figura Joli = figura Mirellaj. Zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowna sukienka, Ty wyglądasz w niej świetnie.
    ja jakiś czas temu przestałam zostawiać komentarze tam, gdzie są te różne weryfikacje, nie mam do tego zdrowia .

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka piękna, figura też. A weryfikacja słowna też mnie wkurza - odechciewa się pisania komentarzy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka piękna

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna! gratuluję i pozdrawiam :) kelwia

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie Ci w niej :)
    śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo, bardzo apetyczne ananaski, ślicznie ci w nich. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna sukienka na pięknej kobiecie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mistrzyni sukienek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękna sukienka!
    Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też wiedziałam, że po cichu cos powstaje. A Ty mydlisz oczy trawami. Piekna sukienka na zgrabnej, zdolnej dziweczynie. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka przepiękna i ślicznie Ci do twarzy w tej czerwieni;)Pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna sukienka. ale zdolna dziewczyna. Nic tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacja sukienka i pięknie się prezentuje na modelce:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale umiecie człowiekowi zamęt w głowie robić! haha, urosłam 5 cm przez was.
    dzięki dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  30. Cuuuuuuuuuuuuudna!!!Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniała sukienka i pięknie wykonana :) pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję talentu, wspaniałe arcydzieła!Jestem pełna podziwu!Pozdrawiam wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...