17 sty 2012

227. Serduszkowy zawrót głowy

Naplotłam, naplotłam serduszek i … miałam problem jak je np. na parapecie wyeksponować.

A wiecie jaką mam słabość do darmowych materiałów. I stąd te podpórki we wczorajszym wpisie.

Tak mi się spodobał ten zestaw wierzbowo-serduszkowy, że jeszcze dorabiałam serduszka. Serducha wyszydełkowane z resztek nici, ale najciekawsze są te z włóczki Falki- mają ciekawą strukturę i ładny połysk, którego na zdęciu nie widać.

Na poniższym zdjęciu próbowałam pokazać, że te serduszka naprawdę stoją, mają dobrą przyczepność do wierzbowych gałązek.



13 komentarzy:

  1. Ładniutkie te serduszka Jolu:)
    Pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Uff,,, ale jesteś zakręcona serduszkowo,ślicznie wyszły,a pomysł z gałązkami wierzby jest kapitalny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne serducha,a z podpórkami świetnie wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lacze sie w slabosci do darmowych materialow oraz podziwiam i komplementuje spostrzegawczosc i pomyslowosc!:) Bardzo ladnie to wyszlo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Walentynkowo na Twoim blogu :)
    Piękne serduszka ,pomysłowe podpórki.
    Cudowności jak zawsze u Ciebie Joluś :) Pozdrawiam i śle buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudnie wyglądają serduszka na wierzbowych stojaczkach . Ty to masz pomysły !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Po prostu ślicznie! Pozytywnie zazdroszczę i pozdrawiam hel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne serduszka, tak walentynkowo się zrobiło i tak bliżej wiosenki jakoś...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie cuda, ślicznie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ladne te serduszka i jak pomyslowo zaprezentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale tu miłośnie :) piękne serduszka.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...