W moim albumie na Picassa zbiór rzeczy dokonanych: Odzież-kolekcja: wiosna,lato,jesień,zima, Dom, Wiekanoc, Boże Narodzenie, Inne

16 sty 2012

226. Podpórki z wierzby mandżurskiej

Genialne pomysły Joli
czyli
z czego zrobić podpórki-koszyczki ?

Może macie wierzbę mandżurską w ogródku, często spotyka się ją w sklepie jako dekorację. Ta wierzba ma powykręcane, elastyczne gałęzie dające się łatwo uformować w różne dziwne kształty. Można je wiązać na supełki, można je skręcać w warkocze nawet teraz o tej porze roku- co mnie nawet zdziwiło. Ale faktem jest, że ja gałęzie odcięłam z drzewa i nie zdążyły jeszcze wyschnąć.



A na co to wszystko? Zobaczycie jutro, na cuda, na cuda- haha.


3 komentarze:

  1. Ja ją mam, jutro zobaczę i też sobie zrobię to cudo he, he
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola tworzy napięcie ;-))). Czekamy, czekamy, co Ty znowu wymyślisz.
    U mnie na blogu pokazałam te świeczniki, o których Ci kiedyś pisałam. Więc melduję, że są. Możesz zajrzeć, oblukać.
    Pozdro.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...