11 sty 2012

224. Koszyczki dwa z…

Wciągnęła mnie technika przerobu niepotrzebnych już t-shirtów na inne użyteczne dla domu rzeczy.

Pierwszy koszyczek od którego wszystko się zaczęło to był ten biały do łazienki. 

Dzisiaj prezentuję wam koszyczki dwa, a może to raczej trzeba nazwać misami?
Biały koszyczek nie jest w ogóle usztywniany. Natomiast czerwony tak dla eksperymentu liznęłam Ługą. Okazuje się że fajnie Ługa się wchłonęła, a koszyczek jest lepszy w użytkowaniu. Przez przypadek odwinęłam czerwonemu koszyczkowi brzeg i uformowała mi się tak fajna misa. Biały koszyczek jest zrobiony z białego topu-on był bez szwów bocznych, czerwony koszyczek jest zrobiony ze spódnicy- też była bez szwów. Obydwa są dziergane szydełkiem 8mm.

Poniżej zdjęcie w trakcie pracy.



Już przygotowałam sobie następne „nici”, one są z t-shirtów ze szwami bocznymi. Też nadają się do dziergania, tylko trzeba będzie umiejętnie maskować te szwy w trakcie pracy.


Jestem prosię, ale podobają mi się te wytwory.

13 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam takie przeróbki, ale ostatnio tnę na kwadraty do jednorazowego wykorzystania przy sprzątaniu i w ten sposób oczyszczam półki. Bardzo fajne miseczki!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie jesteś prosię, to genialny pomysł. tyle ubrań się wyrzuca,a okazuje się, że można z nich wspaniałe rzeczy zrobić.

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie sobie przypomniałam, że babcia mojego męża robiła z takich pociętych szmatek dywaniki(szydełkowe), moja babcia robiła z nich chodniki, ale to już na krosnach - wyglądały tak jak te, które teraz w Ikei można kupić

    OdpowiedzUsuń
  4. Kankanka- do sprzatania też wykorzystuje jak nabardziej, ale w tej nowej dla mnie sytuacji to jakoś żal, zwłaszcza te kolorowe wyrzucić

    Alicja- wiem o czym mówisz, widuję takie dywaniki

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa te koszyczki i pewnie szybko się je robi. lubie takie expresowe robótki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł, moja babcia też robiła takie dywaniki.
    Kiedyś znalazłam blog... dziewczyna ma krosna i tworzy na nich niepowtarzalne dywaniki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. no i proszę jak ze staroci można wyczarować coś nowego, fajny pomysł:)))Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne wykorzystanie niepotrzebnych rzeczy :)))a jak przygotować t-shirt do dziergania ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Sprytne i fajne,tylko uważaj aby cosik Wam do ubrania zostało.

    OdpowiedzUsuń
  10. już kiedyś pisałam : jesteś pomysłową kobietką :) pozdrawiam jola

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny - dziekuję za miłe słowa

    Mika- faktycznie bardzo szybko sie takie rzeczy robi. Najdłużej trwa przygotowanie "nici"

    Kasiulka- raz gdzies zobaczyłam przepis i zapamietałam w głowie. Nie mam w tej chwili linka do pokazania jak to pociąć. Jeśli trafie to na pewno wkleję

    Urszulka- jesli ubrań braknie to znam twój adres, przyjde na żebry-haha

    Dehajola- a pisz, pisz, niech sobie utrwalę- haha, wybacz

    OdpowiedzUsuń
  12. FAJNE KOSZYCZKI Z FAJNYCH NICI -TAKIE KAŻDY MOŻE MIEĆ
    JAK TYLKO MU SIĘ CHCE CIĄĆ I ROBIĆ
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...