9 sty 2012

223. Nie wszystkie żaby na aby aby

Ja muszę się taką żabką pocieszyć.


Podczas pobytu w tamtym roku w miśnieńskim Muzeum Porcelany mogłam się zachwycać dziełami rąk ludzkich. Rozczuliły mnie figurki papug i żabki.

Wykonanie majstersztyk, ceny astronomiczne przynajmniej dla Polaka, dla innych narodowości raczej nie. Taka maleńka żabka bagatela 700 Euro. Jak zauważyłam te cudne bibeloty znajdowały nabywców wśród Japończyków i obywateli anglojęzycznych.


A mnie? No cóż, pozostał zakup żaby w moim miejscowym sklepie.

8 komentarzy:

  1. Twoja żabka i tak najpiękniejsza, Gaudi zakwitłby z radości!!! Pozdrawiam hel.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze ceny tych miśnieńskich drobiazgów były porażająco wysokie, nawet gdy istniało jeszcze NRD.Byłam wtedy ogromnie rozczarowana, bo były do nabycia tylko i wyłącznie małe misie, ciemnobrązowe, brzydactwa okrutne i do tego w astronomicznej cenie.
    Miłego;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Jolu! A ja juz myslalam, że po żółwikach zrobilas żabę. Co znając Twoje zdolności nie byłoby dziwne. Żaba piekna, ale żółwiki duużo ładniejsze. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Te ceny to chyba z kosmosu:)
    A Twoja zielona panienka prześliczna .
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu ,Twoja żabka jest naprawdę ładniejsza od tej za bagatela :) 700 EURO. Może się nie znam ale nie dałabym za nią nawet 70 Euro. Twoja o wiele piękniejsza. Niech sobie inni kupią tamtą ,Twoja i tak GÓRĄ :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Helenko- i tu poległam, nie wiem co a raczej kto to jest Gaudi. Zagięłaś mnie

    Anabell- dzis z pewnością nie byłabyś roczarowana. Tak cudne rzeczy są wystawione na sprzedaż,że żal opuszczać skllepik- tylko te ceny- haha

    Grażyno -przyjdzie i taki czas, że żabe zrobię zobaczysz

    Lacrimo, Eniutek- moja żaba "musi" byc sliczna z braku laku, a raczej pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana Gaudi to architekt Barcelony, jego najsławniejsze dzieło to kościół Sagrada Familia, a żabka jakby żywcem wyjęta z Parku Guell, pewnie zaczarowana trafiła na Twój stolik. Niech przyniesie Ci szczęście hel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Helenko nie wiedziałam. Co ja bym bez ciebie zrobiła. Zaraz cos poszukam, może znam prace a nawet nie wiem że to Gaudiego

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...