8 gru 2011

216. Sukienka wg projektu S.Steffe

ale dla Moniki


Przede wszystkim muszę się pozachwycać użytymi nićmi. Włóczka to Egypto cotton- bawełna, ale jaka bawełna. Bardzo miękka bawełna, piękny kolor przynajmniej dla mnie. Sukienka po wypraniu nie zmieniła swojej formy, może troszkę się zbiegła, ale wypraniu kiedy ją przeprasowałam daje się jeszcze modelować i naciągnąć. Jedyny mankament nici to to, że są słabo skręcone i przy szydełku 3,0 haczą się. Prawdopodobnie przy szydełku 3,5 nie byłoby tego problemu, ale chciałam aby sukienka była jak najmniej ażurowa.

Robiąc sukienkę korzystałam z rad Bean i Osinek-serdecznie, serdecznie dziękuję.



Robiona przeze mnie sukienka poszerzana jest już pod biustem, 4 kliny, rękaw prosty, chociaż na zdjęciu może sprawiać wrażenie poszerzanego, bez falbanek na dole i rękawie- wg życzenia.



Sukienka z halką czarną to sukienka klasyczna, elegancka, dyplomatyczna-haha.


My inspiration:

~~~~~~~~~~~~~~~~

Żółwik Rudy był bardzo samotny, oczekiwał na przyjazd Cytrynka i Listka oraz swojej siostry Kokietki i się doczekał. Wszystkie cztery żółwiki już doglądają gospodarstwa Moniki.



16 komentarzy:

  1. Fantastyczna sukienka:-) Ja robiłam taką różową ale chyba skuszę się na jeszcze jedną w odcieniach szarości...:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wygląda ta sukienka :))a żółwiki są cudne :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ta sukienka zawsze mnie zachwyca, juz zrobiłam dwie takie i pewnie jeszcze machnę ;)
    z różem jak najbardziej jej do twarzy a żółwiki są słodkie :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo .Też już mam taka na koncie,ale ze dla dziecka to bardziej rozkloszowane .

    OdpowiedzUsuń
  5. Superaśna i ... wystarczy, pozdrawiam hel.

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACJA!
    A jak ciekawie wygląda z różową haleczką! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest czaderska :)
    Bardzo podoba mi się kolor ( czy to jest grafit ?) Ktoś kto na szydełku potrafi wyczarować takie cudo musi być MAGIKIEM,. To jest dla mnie nieosiągalne :)
    Pozdrawiam i ślę buziaczki :*
    Gdzieś mi mignął jakiś koszyczek ,idę szukać w ostatnich Twoich postach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNA!!! Ciekawe jak dużo czasu trzeba było jej poświęcić:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ci wyszła. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Elegancka a żółwik się przypasuje.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka:) i stadko żółwików śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny- bardzo, bardzo dziękuje za tyle miłych słów

    3nereida - masz racje, dla dziecka można bardziej rozkloszować, ale dla dorosłej to juz zalezy od figury i gustu

    Eniutek- tak to jest taki ciemny popiel, grafit, dla mnie piękny kolor

    Gosiu- ile czasu? to zalezy ile razy sie pruje i jak wiele godzin dziennie można poświęcić na szydełkowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna aż chciało by się taką mieć

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...