14 lis 2011

211. Podkładka ze sznurka- wolno się śmiać

Już dawno natknęłam się w internecie (i wy na pewno także) na wszelkiego rodzaju podkładki, wazony, misy zrobione ze sznurka i pasków materiałów. Niektóre są szyte ręcznie, a inne  na maszynie do szycia. Musiałam spróbować na pierwszy rzut tego sposobu ręcznego.




Wybrałam na ten pierwszy raz materiał wzorzysty, aby nie było widać szwów, bo przypuszczałam, że niewprawna ręka będzie prowadziła nitkę różnie- kwadratowo i podłużnie. Na poniższym zdjęciu widać co użyłam: sznurek- chyba ze 2 metry, ale dokładnie nie pamiętam, następnie nitka, igła, paski materiału, szpilki.

Jeden błąd popełniałam- wzięłam za bardzo strzępiący się materiał. Ale człowiek uczy się na błędach. Chociaż w tym momencie wszystko ma swój urok.




My inspiration:




Pod linkiem www.rouding.com znajdziecie sposób rozprawiania się z takimi rzeczami.

~~~~~~~~~~~~

No to teraz możecie się śmiać. Długo i serdecznie.

15 komentarzy:

  1. A ja nie będę się śmiała, uśmiechnęłam się tylko, bo podkładka mi się podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i już myślałam że własnie nadarzyła się okazja do śmiechu a tu co , piękna podkładeczka !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta podkładeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie rewelacja. Też muszę spróbować ale wtedy to dopiero będzie śmiechu po pachy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, muszę go wypróbować bo szmatek u mnie nadmiar.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na wykorzystanie resztek.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. no raczej to powód do podziwu niż do śmiechu!! mi tam się bardzo podkładka podoba!! ogólnie bardzo podobają mi się wszelakie nowości..... pozdrawiam gorąco!!

    OdpowiedzUsuń
  8. łoj kobieto ,i z czego tu się śmiać,brawo Tobie bić za recykling, fajna rzecz do wykorzystania zbędnych resztek materiału a podkładka bardzo efektowna.

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajnie wyszła Ci podkładka,

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolu podkładka wyszła Ci pięknie.
    Pierwszy raz widzę takie cuda z materiału. Robią wrażenie a i można poszaleć kolorami. Gdzie ja łażę po tym internecie ,że nie trafiam na takie stronki :)
    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz gratuluję kolejnej umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Droga Jolu- jak zawsze pomysł przedni choć nie nowatorski. Moja matka takie plecionki robiła 40 lat temu.-ika53.

    OdpowiedzUsuń
  12. śmiać się ? tylko podziwiać ! śliczna podkładka .pozdrawiam dehajola

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna sprawa! I pomysl,i recykling,i sama podkladka.Uwazam,ze inspiracja moglaby byc dumna z twojej produkcji:) Gratuluje checi i zaparcia aby cos nowego,innego stworzyc.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziewczyny- serdecznie dziekuję za takie miłe słowa za takie "nic".

    Ika- oczywiście, wszystko zostało już wynalezione, a my tylko te wynalazki powielamy i udoskonalamy. Może znajdując nowe zastosowanie co do niektórych juz znanych technik

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...