11 lis 2011

210. 114 elementów na Wyspach Dziewiczych

Wyspy Dziewicze to grzbiet Moniki-haha. A Monika to już nie dziewica- tyle wiem na pewno. I jeszcze wiem, że to nie są już szaleństwa Jolki, ale szaleństwa Moniki. A Jolka to tylko jakiś tam zdegenerowany (nie mylić ze zregenerowanym!) wykonawca.


Bluzka z rękawem ¾- na zdjęciu długość nieuchwytna. Szydełko 2,5mm, nici Perle 5. Tym wzorem robiłam już wcześniej bluzkę dla siebie, ale wtedy elementy były troszkę mniejsze i tym samym musiałam ich wtedy dużo więcej zrobić. Boli (haha) mnie to, że bluzka jest tylko trochę poza pas. Wolałabym zrobic troszkę dłuższą, wydaje mi się, że lepiej układałaby się na biodrach. Ale Monika miała inną wizję- musiałam ją uszanować. Zresztą z przydłużeniem w tym wypadku nie byłoby problemu. Ale ględzę.

~~~~~~~~~~

Straszne pożegnanie

Odbyło się także smutne pożegnanie. Nowonarodzony rudy żółwik Rudy pożegnał się ze swymi braćmi. Podwozie szczęśliwie się wysunęło i Rudy wylądował na chlebaku w kuchni Moniki. A bracia żółwiki do dzisiaj nie mogą się opamiętać po stracie brata Rudego.




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dziekuję serdecznie za wszystkie odwiedziny!

13 komentarzy:

  1. piękna bluzeczka :)) a te żółwiki są kapitalne :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzka ,żółwiki genialne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka a żółwiki rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. Jola, очень красивая блуза! Прекрасная работа!
    Черепашки миленькие получились! Но как-то не годится - трое против одного:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna-policzyłaś motywy? Mnie sie nigdy nie chce,po co mam wpedzac się w koszmary

    A żółwiki cudne-"nie płacz kiedy odjade.."

    OdpowiedzUsuń
  6. Bluzka super z resztą jak każda Twoja z elementów...pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne, bez dwóch zdań, ilość elementów oszałamiająca, pozdro hel

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluzeczka wyszła wspaniale, a żółwiki są przesympatyczne. Rudemu na pewno dobrze w nowym domu, a kolorowi bracia z czasem przyzwyczają się do jego braku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Elementowa,cudnie wyszła,a żółwiki ok.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluzka jest rewelacyjna a żółwiki słodkie. Dorób bidulkom rudego braciszka, co by im rodzinnie było na święta :)
    A i jeszcze przyszło mi do głowy czym się kochana różnimy. Otóż Ty robisz cuda na szydełku ,a ja NIE!!!!
    Pozdrawiam i przesyłam siostrzane buziaczki ze Śląska :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny WSZYSTKIE-jesteście bardzo, bardzo miłe i macie miękkie serca. Poczułyście ból rudego żółwika.

    Tatiano- to nie walka, to nie boks, ale pożegnanie-haha

    Isia- udało ci sie z tą piosenką, wstrzeliłaś się the best

    Areiasdejade - Thank you!

    Eniutek - takiej róznicy nie przyjmuje do wiadomości. Ale inne są na pewno. Ty masz (prawie)wojownika, a ja tylko dzidę-haha

    jolad6

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...