19 paź 2011

207. Kaktus w kokosie? czemu nie

Dzisiaj przedmiotem waszych oględzin  będzie kokosowa doniczka.

Od dawna miałam chęć zaeksperymentować z kokosową skorupą. I stało się- skorupa teraz robi u mnie za doniczkę- darmową, egzotyczną i ekologiczną.

Kokosa kupiłam, synuś go stuknął i otworzył się tak jak widać na zdjęciu. Ja tylko ten czubek, który odpadł przykleiłam na spód i zrobiła mi się podstawka- przykleiłam go jakimś klejem do drewna. Kaktusa wybrałam nieprzypadkowo, ponieważ wyszłam z założenia, że taki rodzaj rośliny potrzebuje mało wody.
~~~~~~~~~~~~~~
U mnie słowo droższe pieniędzy-dziękuję za wszystkie rady i opinie.

9 komentarzy:

  1. Jolu bardzo pomysłowo i oryginalnie:) I wytworzyłaś klimat pustynno-afrykański. Brawo !!!!!
    Bardzo dziękuję Ci za radę odnośnie mojego koślawego serducha. Pomysłowa kobita jesteś i chwała Ci za to ,bo będę miała normalne serducho <3 Jak tylko je zdziałam to się pochwalę {)
    Pozdrowienia i buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Doniczka oryginalna i wspaniale się komponuje z kaktusem. Gratuluję pomysłu i z niecierpliwością czekam na Twoje dalsze "wynalazki". Pozdrawiam.Ika 53

    OdpowiedzUsuń
  3. To się nazywa robić kokosy!
    Moje dziecię tak skomentowało: nic tak bardzo nie wzrusza jak przytulić się do kaktusa :) pozdro hel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne połączenie :-)
    Wcześniejsza sukienka dla Moniki bardzo ładna .

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu- tobie pomysłów też nie brakuje- niech wspomnę bomb(k)ę

    Eniutek- dziekuje za odwiedzine i miłe słowa

    Ika- jak strasznie dawno cię u mnie było- ściskam cię i życzę zdrowia

    Helenko- nie pisałaś wcześniej że masz w domku takiego sprawnego poetę

    Mięta- dziękuję za to i za to- haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Efektowny kaktus w tym kokosie.
    Ciekawe masz pomysly :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie spodobał się woreczek/worek z wyszytym konikiem(?). Coś fantastycznego!!! Gratuluję pomysłów. Gosia

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia- ja ci dam konika, ja ci dam! to jest żyrafa! haha

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...