4 paź 2011

205.Czas wyciągnąć liska z szafy-płaszcz

Prezentuję wam dzisiaj płaszcz. Obiecałam Helence, że zrobię zdjęcia, więc czemu by nie wrzucić na bloga.

Ten długi płaszcz został zrobiony kilka lat temu. Właścicielka czyli moja ciocia źle się w nim czuła, więc ja go złapałam jak michę miodu, bo miałam na niego pomysł.


Wzór jest bardzo prosty, ale taki ściągaczowy i trzyma formę mimo, że to akryl i ma kilka lat jak już wspomniałam. Włóczka to melanż brąz, zieleń, krem.


Na urok tego płaszcza składa się wiele szczegółów: brązowe guziki, duże kieszenie , rozcięcie z boku, pasek którego tu akurat nie ma i oczywiście kołnierz z lisa. Szwendał się ten kołnierz bezpański, a tu pasuje idealnie.





Do brązowej krótkiej spódnicy i kozaczków świetnie pasuje. Wierzycie mi? wierzycie mi? błagam uwierzcie mi - haha.

12 komentarzy:

  1. jak zobaczę to uwierzę ;) więc wdziewaj spódnicę i kozaczki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze to zobaczyć... brak mi wyobraźni;-0

    OdpowiedzUsuń
  3. No Kobito gromi, wielkie dzięki, w prostocie siła, ale te dodatki! Już myślę nad swoim, że aż furczy. Przyłączam się do chóru, dawaj fotkę z kozaczkami !!! hel.

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak ładnie lisek się ułożył na płaszczu :) super do siebie pasują :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja Tobie wierzę na słowo, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na nowe fotki bo płaszczyk jest super a i wzór by się przydał.;-)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. kurczę że ja nie mam takiej cioci...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu czaderski płaszczyk wyhaczyłaś :) U mnie też takiej cioci brak :(
    Pozdrawiam serdecznie i cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam
    Proszę przyjąć ode mnie wyróżnienie One Lovely Blog Award
    zapraszam na http://joashkag.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. No tak moje koleżanki podziely sie na wierżace i niedowiarków- tego sie nie spodziewałam po takim zacnym gronie-haha

    Lusia-wzorem niestety cie nie poratuję, bo po pierwsze robiony kilka lat temu,a po drugie na dodatek nie ja go robiłam, więc nie ma szans na nalezienie wzoru

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyjmij proszę ode mnie wyróżnienie, za talent i niezwykłą pasję:)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...