25 wrz 2011

203. Czarna tunika Poppea

A może nawet Epopeja- tak długo i tak wiele się z nią działo.


Kiedy już doszłam do połowy dolnego wzoru, zabrakło mi nici. Z dokupieniem chwilę zeszło.

Kiedy dokupiłam nici i skończyłam dolny wzorek, to stwierdziłam, że cokolwiek mi się nie podoba. Sprułam, dorobiłam swoją wersję dołu- po czym stwierdziłam, że ten dół za bardzo opina moje pośladki.
Sprułam, poszerzyłam bardziej od bioder.
Znów troszkę przeleżała tunika, po czym stwierdziłam, że kolor czarny i akrylowy wyrób założę raczej w chłodniejsze dni. A skoro chłodniejsze dni, to raczej muszę dorobić rękawy. Dorobiłam rękawy-są.

Po wielu miesiącach męczarni, kiedy założyłam tunikę, okazało się, że zamiast luźno zwisać, to za bardzo jest dopasowana. Owszem da się chodzić, ale rewelacyjnie to się w niej nie czuję. Oczywiście przytyło się za te kilka miesięcy. Żeby tylko zrzucić ze 4 kg-ach. Od dziś nie kupuję włóczek i kordonków, ale zbieram pieniądze na odsysacz tłuszczu- zrzucicie się na koleżankę? haha.

Zużyłam 8 motków nici Etamin, szydełkowałam szydełkiem 2,5mm,wzór 


My inspiration:



20 komentarzy:

  1. Cudna tunika! No i wreszcie zdjęcie w eleganckich butach, a nie bez nóg:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie wyglądasz w tej tuniczce :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Joleczko -ja się chętnię dorzucę-ale na młotek,żeby ci te 4 kg. z głowy wybic....Już wiem,to wina tych ciemnych okularów-żle w nich widzisz......Może tak do oczologa byś si ybrała.sciaskam

    OdpowiedzUsuń
  4. I tunika bardzo ładna, i ty w niej super wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna,a co Ty chcesz odsysać? bo na głupoty nie chcę się dokładać,ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Красивая туника-платье! И ты в ней красавица.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała tunika i nudnie w niej wyglądasz. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No coś Ty - świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Lasencjo! co Ty gadasz! ani grama, jakby powiedział mój mąż,śliczna i ślicznie wyglądasz, a historia rzeczywiście na epopeę się nadaje :) pozdro hel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie w niej wyglądasz, jest rewelacyjna. Może kiedyś skuszę się na taką...Serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczerze mówiąc wyglądasz lepiej, niż tak pani z inspiracji. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. no prosze Cię juz nie przesadzaj wygladasz o całe niebo lepiej niż ta inspiracja :P
    i całe szczęście ze to na Tobie nie wisi ino się opina :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała tunika.
    Zgadzam się z Koroneczką i Anną - wyglądasz po stokroć lepiej niż ta "wybiegana po wybiegach biegaczka":)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  14. Po pierwsze tunika zarąbista.
    Podziwiam ,bo jestem nią oczarowana.
    Po drugie wyglądasz o niebo lepiej od PANI WIESZAK :) Jako modelka prezentująca swój wyrób jesteś bardziej kobieca , bardziej atrakcyjna i tunika na Tobie wygląda bosko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Powtórzę po przedmówczyniach-oryginał do luftu(i modelka i tunika)-Twoja tunika jest nieporównywalnie lepsza a modelka jest super-nie jak ta sucha szkapa.Pozdrawiam-obserwatorka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj dziewczyny zawsze jestescie miłe, ale teraz to juz nie wiem co napisać. Poszłyście na całość z pochwałami- hihi, ale ja się tu nie dam omamić

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...