19 wrz 2011

202. Akcja kot- stencil

Stencil - czyli technika dekorowania przedmiotów, mebli, ścian przy pomocy szablonów.



Praca zbiorowa, a w projekcie udział wzięli:


Kierownik produkcji- Jolka


Pomysłodawca- Jolka


Rysunek – Kinga (chrześnica Jolki)


Kopiowanie, wycinanie szablonu w kartonie- Jolka


Gładzenie szablonu papierem ściernym, montaż szablonu na ścianie, malowanie- Janusz (mąż Jolki)


Ciamkanie, wzdychanie, zachwyt w trakcie malowania, - Jolka




Wyszło tak: ściana w kolorze jasno pomarańczowym, a kot w kolorze ciemno brązowym. Z tym, że farba brązowa została użyta bez rozcieńczania. Wysokość kota -82cm. Efekt bombowy.
Chęć była ogromna na cudnego psa, którego znalazłam w internecie. Niestety po dłuższym zastanowieniu okazał się za trudny poprzez dużą powierzchnię konieczną do zamalowania, za duże ryzyko.





Jeśli już o kotach mowa, pamiętacie?


Witia wierzchem jedzie... nie może być, na kocie?

11 komentarzy:

  1. Udane przedsięwzięcie- gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł z tym kotem, pozwól że teraz ja pociamkam i się pozachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kot wyszedł rewelacyjnie, fajny pomysł..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No zdolna ta Jolka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bombowo wyszło,99% pracy kto? Jolka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko pozazdrościć Jolce. Zarys kota cudny.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kot przecudnisty! pozdro hel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ten kot! Gratulacje dla chrześnicy, kilkoma liniami oddać koci charakter to nic łatwego - a proszę, jak udanie! Ukłony dla męża za ciężką pracę oraz wielkie oklaski dla pomysłodawczyni, twórczyni i nadzorcy całego projektu (w jednej, zdolnej osobie)! Siedzę i się zachwycam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bosski kot!
    aż żałuję, że jestem plastycznym beztalenciem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny dziekuję za ciepłe słowa. Ja też jestem beztalenciem, dlatego mam w ogromnym poszanowaniu osoby, które potrafia cokolwiek narysować

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...