23 sie 2011

199. Kamienne biedronki


Przepis na wykonanie:
1. Przy temperaturze 280 C wypijamy jedno piwo Strong, Harnaś lub Żywiec
2. Jest nam wszystko jedno. Już się wody nie boimy
3. Wchodzimy do rzeczki
4. Z kamienia na kamień przeskakuje srocka
5. Znalezione kamienie transportujemy drogą lądową do domu
6. Po tygodniowym leżakowaniu kamieni przystępujemy do malowania biedronek.
7. Malowanie powinno odbyć się w wielkiej tajemnicy- biedronki mają być niespodzianką
8. W tym celu zatrzaskujemy drzwi garażowe, które zatrzymują się nie przy podłodze, ale już na masce samochodu.
9. Tym sposobem wartość pomalowanych biedronek z równowartości farby przeznaczonej na biedronki wzrasta do równowartości farby przeznaczonej na pomalowanie uszkodzonej części samochodu.
10. Te pie…one biedronki -podsumowuje mąż. Po czym z zaangażowaniem przystępuje do malowania kropek na biedronkach.
11. Są urocze.





Banalnie proste do pomalowania, nawet dla takiego laika artystycznego jak ja.

13 komentarzy:

  1. Sympatyczne biedronki. Dzięki za przepis.

    OdpowiedzUsuń
  2. super biedronki! historia doskonała!

    OdpowiedzUsuń
  3. biedronki wspaniałe, ale sposób, aby takie mieć fenomenalny:):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opis wykonania.... chyba się sama skuszę ;-)
    Tylko nie wiem co na to mój mąż...
    Biedronki cudne!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kropkowe owadziądka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana Jolu!
    Cały lipiec pamiętałam, że w sierpniu masz urodziny, a gdy nadszedł właściwy czas, to dałam ciała. Z końcem miesiąca przesyłam moc życzeń i uścisków. Niechaj nie zabraknie Ci pomysłów na dziergane i malowane cudeńka, a przede wszystkim zdrowia by je robić. Ika 53

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł - gratulacje!!!
    Cudne ta "żuczki":))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Biedronki są prześliczne. Z przepisu na ich wykonanie najbardziej odpowiada mi to piwo ,bo rzeczki u nas nie znajdziesz :( Jest co prawda ściek ,ale żeby szukać tam kamieni musiałabym wyduldać tych piw ciut więcej:) Więc pozostaje mi podziwianie Twoich cudów kamykowych.
    Z komentarzy wyżej wynika ,że jesteś zodiakalna LWICA ( tak jak ja ) ,a w który dzień sierpnia przypadają Twoje urodziny ??
    Buziale przesyła, < cmok >

    OdpowiedzUsuń
  9. Punkt 10-proponuje skrócić do nazwy jednoczłonowej:są to przepiękne pierdolki-jak mawiało takie jedno małe dziecię na widok biedronek...POdziwiam wszystko,co tworzysz-isia111

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny- historia śmieszna z perspektywy czasu, ale w TYM dniu wcale nie było mi wesoło

    Ika, Eniutek -musiałam gdzieś pomylić daty- jestem z listopada czyli skorpion.Wtedy się podobno rodzą trudne dzieci-haha

    Isia- o to chodzi! no nie chciałam nikogo urazić, ale jesli dziecko mówi że pierdolki to pierdolki Kamienne-haha

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny przepis
    z pewnością skorzystam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...