3 sie 2011

196. Koronkowe cztery czterofunkcyjne kamienie

U mnie funkcjonalność liczy się ponad wszystko. Więc cztery obdziergane szydełkiem kamienie pełnią funkcje nasypujące:

-jako obiekty dekoracyjne na balkonie

-jako obiekty zaczepno-obronne. Gdyby trzeba było szerszych wyjaśnień, to są po prostu przygotowane kamienie na przyczajonego wroga

- jako narzędzie do wybicia sobie z głowy głupich pomysłów. Więc siedzę i wybijam sobie z głowy to i owo.

-jako obiekt mocująco- dociskający do utrzymania w ryzach pokrowca na fotelu w razie wiatru i deszczu

Z tych czterech funkcji to ja wam tylko jedną pokażę, tę pierwszą




Za kamieniami stoi doniczka. Wpadłam na genialny pomysł: zrobiłam dwie osłonki na doniczki prostym wzorem: 3 słupki, 1 oczko łańcuszka, 3słupki itd. I potem przez te dziurki przewlokłam różową, świecącą tasiemkę do kwiatków. Myślałam, że to spełznie na tych deszczowych dniach, ale nic takiego się nie stało. I nawet mi się podoba.

Jeszcze coś mi się w głowie kluje, ale na dzień dzisiejszy mój kącik balkonowy przedstawia się następująco i wodząc oczami od prawej:

-filetową papugę pokazywałam wam już wcześniej

- kupiłam zielone dzwoneczki, pozbawiłam je ozdóbek i przywiązałam do jodły beżowym sizalem- to moja muzyka wiatru. Na zdjęciu dobrze nie widać
- na bambusowej półce zawiesiłam konar pokręconej wierzby, a na tym konarze zawiesiłam lampkę solarną. Udało mi się kupić ostatnią sztukę bodajże była to Castorama

- tuję w dużej doniczce dostałam od męża na imieniny. Chyba jeszcze nie dostałam nigdy takiego ciężkiego prezentu- ziemia waży- haha

- osłonki na doniczkę- wyszydełkowane dwie, inne ubrane w rękawy po zielono-kremowych swetrach i obwiązane sizalem

- stojaki po doniczki- to dopiero była burza mózgu-haha. Jeden stojak to karmnik dla ptaków, a drugi to wysoka puszka po dżemie ubrana w rękaw po swetrze i obwiązana sizalem

- stojący konar to też pokręcona wierzba i związana sizalem

- krzesło pokazywałam wam jeszcze w zimie









Wszystko jest, przyjemnie się siedzi, dzierga tylko jeszcze żeby ta słoneczna pogoda była.

12 komentarzy:

  1. super pomysł...balkonik ekstra...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie to wszystko wymyślone!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamienie ,to ciekawy pomysł,fajna kombinacja i te rękawy na doniczkach tez ekstra pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysły świetne, podziwiam zagospodarowany sympatycznie balkon. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przyozdobiłaś balkonik a z kamieniami to bombowy pomysł. Chyba się zaczaję pod Twoim balkonem niczym ten wróg i będę polować na pocisk :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bądź taka - podrzuć jeden z kamieni - ten do wybijania sobie głupich pomysłów z głowy, bo padnę z na pysk - jak obejrzę innych blogi to ja tez to wszystko chcę :);)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooooooooo !! Jakie fajowe kamyki :-)
    Trzeba opatentować ich funkcje ,wielu osobom by się przydały(mnie też!)do wybijania głupot z głowy he he, lub do nabijania rozumu ;-)
    I balkonik taki przyjemnie zazieleniony :-)

    4 sierpnia 2011 15:45
    Ps .poprzedni post ja usunęłam,nie można poprawić błędów po publikacji :-(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu,czy teraz będziesz miała tylko bezrekawniki bo zużyłaś tyle rękawów?
    Tymczasem zapraszam po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kamyszki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyny- dziekuję za miłe słowa. Pośmiałam się z was tak jak wy ze mnie- haha

    OdpowiedzUsuń
  12. Niezmordowana dziergaczka z Ciebie! Fanstastyczny pomysł z tym obszydełkowaniem balkonu! Stworzyłaś bardzo specyficzny ciepły klimat w swoim zakątku. :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...