19 lip 2011

194. „Jom se pomyślała ze to jakosi przesada”

papugi na balkonie! ale wymyśliła!
wściekły róż! nienawidziła tego koloru!

i do tego wszystkiego jedna filetowa papuga.

I może to już zakrawa o kicz. A niech tam. Niech będzie kolorowo, barwnie i wesoło na moim balkonie.






Może to wina materiału w papużki, który przez przypadek udało mi się kupić. Może to wpływ kolorowych propozycji blogowych.

W każdym bądź razie zachciało mi się szydełkowej papużki. Podkład pod papużkę nie do końca jest w kolorze, który sobie upatrzyłam, ale takiego jak chciałam to jeszcze się nie urodził w sklepie.

9 komentarzy:

  1. Jolu - Ty swymi postami potrafisz rozjaśnić ponury, smutny świat i wywołać uśmiech.Twój Ci on jest (balkon oczywiście) i możesz sobie na nim mieć co sama chcesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja na takim balkonie siedziałabym całe dnie i noce tak mi się podoba; że kicz? A co to jest kicz?
    Materiał we papużki powalający:)))
    Pozdrawiam i buziaczki posyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież jest lato ,wiec powinno być kolorowo-wyszło ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się balkon podoba i papuga też,coś innego.Zresztą Twój balkon i Twoja papuga ,u mnie na balkonie stoją deski do wyniesiena na działke i nie chcą tam same pójść i co im zrobie?pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jo myśle, ze to nie przesada, ale cosik pięknego.
    Coś, co rozjaśnia humorki na 100%, lato, szaleństwo, dziękuję Ci bardzo hel.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam po odbiór wyróżnienia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tkanina w papugi fajna jest i ta szydełkowa papuga też . U mnie coś monitor źle kolory pokazuje, ona wcale nie fioletowa tylko jakaś szarawa :-( Za to róż wściekły ;-)
    Bardziej podobają mi się balkony z takimi kolorowymi tkaninami jako osłonki ,niż ze starymi zniszczonymi od słońca i wiatru "słomiankami" .

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny- serdecznie dziekuje za miłe słowa

    Mięta- papuga jest zielona,a podkład pod nią jest między fioletem a różem

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...