6 lip 2011

193. „Juz cas”- czekoladowy sweterek

Mnóstwo sweterków według tego wzoru albo jego odmian znajdziecie w internecie.



Mnie szczególnie urzekła praca jednej niewiasty. Niestety zdjęcie jest niepodpisane i nie wiem z jakiej strony pochodzi więc nie mogłabym podać linka. W każdym bądź razie był to właśnie ten wzór i podobny czekoladowy kolor. Jolka z rodziny małpiatek musiała taki odmałpować.


Myślałam, że o rękawach z elementów wiem już wszystko- więc to tylko tak mi się wydawało. Te rękawy przystopowały mój finał, a nawet niewiele brakowało do wyrzucenia tego bajzlu do kosza.


Ależ te robótki uczą cierpliwości!







Użyte nici to Kalinka, szydełkowałam szydełkiem 3,0 mm i zużyłam niecałe 30 dkg włóczki.





~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
Myślę, że wystarczająco długo odpoczęłyście ode mnie. Za pamięć i niepokój serdecznie dziękuję i jestem wdzięczna. Oj nie dam wam teraz żyć-haha. Będę się wam naprzykrzać jak to niedobre lato.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Acha muszę jeszcze wspomnieć: od jakiegoś czasu blogger wariuje. Liczyłam, że go przetrzymam i wszystko wróci do normy. Niestety na niektóre blogi w ogóle nie mogę wejść. Na niektóre wpuszcza mnie, ale za nic nie mogę wstawić komentarza. Tak więc dziewczyny mam nadzieję, że wszystko wróci do normy, bo już tracę cierpliwość do tego bloggera.


18 komentarzy:

  1. Привет! Давно тебя не было, зато какую красоту сделала! Нравится очень-очень!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzeczka porywa oczy. Jest bardzo urocza. Fakt - wzór znany, ale ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne czekoladowe wdzianko :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale apetycznie się porobiło na tych blogach!
    Cudne słoneczno-czekoladowe dzieło! Chyba podświadomie tęsknię i za jednym i za drugim :)
    Czekam na dalsze naprzykrzanie się z niecierpliwością, zwłaszcza po długiej ciszy. Pozdrawiam serdecznie hel.

    OdpowiedzUsuń
  5. Joluś, z bloggerem to faktycznie była jazda, i tak jak piszesz, różnego rodzaju problemy, ale odpukać w niemalowane, u mnie wszystko wróciło do normy, czego i Tobie życzę z całego serca :)
    A bluzeczka... jak zawsze u Ciebie, z klasą i pięknie wykonana :D
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo, cudo, cudo! wiele razy ogladałam kalinkę i jakoś nie mogłam nabrać przekonania, a tu taką piękną rzecz stworzyłaś. Podziwiam za cierpliwość.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Joleczko-alem się stęskniłam za Tobą.Cieszę się,że już jesteś......
    Wdzianko śliczniusie.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny i niesamowicie elegancki:))
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ apetyczna czekoladka! Śliczny sweterek zrobiłaś Jolu. Pozdrawiam,Ula

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ażurowe wdzianko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne wdzianko i w pięknym kolorze.Nadziubałaś sie troche przy nim,kalinka to jednak cienka niteczka...pozdrawiam

    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  12. To jest piękne,kochają Cię elemenciki a Ty je też.Czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tatiano- a ja bardzo, bardzo sie cieszę, że o mnie nie zapomniałaś

    Antoniono,Wioletko, Helenko-dziekuję za dobre słowo

    Beatko- doszłam do wniosku, że to wina mojej przeglądarki. Pod Operą niby wszystko chodzi

    Samosia- nie bój sie z Kalinki, to tylko za pierwszym razem boli- haha

    Bogusia, Lamika, Urszulki we dwie, Małgosia, Marysia- dziekuje bardzo, bardzo dziewczyny

    Lusia- ty chyba po raz pierwszy w moich progach o ile sie nie mylę- witam i dziekuje za komentarz miły

    OdpowiedzUsuń
  14. Jolu, mój też nie ma, chyba mu taki zafunduję ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najchętniej to bym Ci Joluś napisała, że to mój wzór znalazłaś na necie ,ale taka zdolna to ja kobito nie jestem. Szkoda. Twoje czekoladowe wdzianko jest piękne i cudne i w ogóle same achy i ochy na jego temat można by wymieniać,ale to tylko Cię usprawiedliwia ,że Cię tu długo bardzo nie było ,bo już się martwiłam :( Patrzyłam jak Twój blog mi się zsuwa coraz niżej ,no ale jest Ok i to najważniejsze. Pozdrawiam mocno i jeszcze raz zajrzę na czekoladowe cudeńko:)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...