18 maj 2011

192. MALUTKA SERWETA

Dziś bardzo krótka opowieść o serwetce, która miała przywrócić klimat pokojowi po malowaniu.



Efekt?





Nie przywróciła!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pomarańczowy ludzik


I jeszcze w duchu koloru pomarańczowego… Musiałam wam pokazać jak się ładnie Jolcia bawiła. Znalazłam w internecie super zdjęcie z pomarańczowym ludzikiem. Nie pamiętam niestety adresu tej strony, więc nie mogę wam pokazać zdjęcia, którym się tak zachwyciłam-szkoda. Musicie się zadowolić tylko moim własnoręcznie wykonanym ludzikiem do którego robiłam podejścia dwa. Myślę, że trzeci byłby już całkiem znośny-haha.



10 komentarzy:

  1. Jolu ,nie wiem dlaczego Twoja serwetka nie przywróciła pokojowi klimatu. Mnie się bardzo podoba a kolory kojarzą mi się z zachodzącym słońcem nad sawanną. Jest piękna.
    Ludzik z pomarańczowej skórki jest fajnisty i bardzo pomysłowy. Super ozdoba na letni stół.
    Mnie się podobuje :))
    Pozdrawiam Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Jolcia-ale wystrugałaś wariata:-))))))))

    OdpowiedzUsuń
  3. że niby dlaczego nie przywróciła, proszę jaśniej bo mam zwolniony widać tryb postrzegania ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba ten ludzik przywrócił klimat w pokoju??Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, świetny ludzik!
    Serweta podoba mi się bardzo, daj jej jeszcze szansę.
    Pzdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia dlaczego serwetka nie przywróciła klimatu pokoju. Jest bardzo ciekawa i elegancka!
    Jeśli uważasz że nie spełniła Twoich oczekiwań, to na pewno znajdziesz chętnych na nią, a sobie zrobisz inną.
    Ludzik bardzo fajny. Znam tą fotkę ale też nie wiem z jakiej stronki jest. Chyba mi to ktoś przysłał.
    Wyślę Ci na e-maila tą fotkę i jeszcze kilka podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  7. poczytałam, pooglądałam... a jest na co popatrzeć no i zostawiam ślad po sobie. a dużo pisać nie będę, bo jednym słowem można ująć Twoje szydełkowe prace: przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Eniutek Renula,Ania, Piuma, Noelka, Wiki- pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa.

    Kwiaciarenka- witam cię serdecznie kobieto w moich skromnych progach. Dziękuję za pozostawienie śladu, zaraz idę do ciebie z rewizytą- otwieraj drzwi do swojego blogowego domostwa-haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Właśnie - dlaczego uważasz, że serwetka nie przywróciła klimatu?Jest oryginalna i bardzo efektowna. Pasuje do figurki.
    Pozdrawiam Rozalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozalio- sama serwetka cudów nie zdziała, ale może 100 serwetek coś zmieni-haha-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...