29 kwi 2011

191. KOMPOZYCJA OWOCOWA z..... KAWĄ

Tak mi się spodobał mój koktajl, że obfotografowałam go jak głupia z każdej strony.




A z różami pomarańczowymi to było tak:

pierwsza skórka spleśniała, druga skórka spleśniała, trzecia skórka spleśniała i czwarta skórka spleśniała (suszone tak Se w kuchni). Naprawdę tak było. Następnie wzięłam sprawę w swoje ręce i zaczęłam suszyć skórki na kaloryferze. Wreszcie stało się to co stać się miało. Aby lepiej róże pomarańczowe trzymały się kupy spięłam je na samym końcu szpileczką. Fakt faktem tyle pomarańczy w tak krótkim czasie to jeszcze nie zjadłam.



A z cytrynami szydełkowymi to było tak:

miałam wyszydełkować jeden plasterek jednostronny tak se. Ale że mi się to zaczęło podobać, więc machnęłam sześć plasterków z czego wyszło mi 3 cytryny dwustronne. Wykorzystałam tę nieszczęsną cytrynową Maksi o numerze 6303, która mi nie pasowała do obrusa. Ale do cytryn sprawdziła się idealnie.





I do jednej cytryny wrobiłam bardzo żarówiasto-żółtą nitkę muliny, stąd cytryna środkowa ma inny odcień.




I to chyba na tyle opowieści o moim owocowym koktajlu.


Pomimo tylu zdjęć, żadne z nich nie oddaje energii i nastroju mojej kompozycji „na żywo”.



16 komentarzy:

  1. A kopa ten koktajl ma???Bo wygląda bajecznie......

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój koktaj wywołał na mojej twarzy uśmiech. A przyznam, że byłam mocno w mrocznym nastroju. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały pomysł, a efekt, wprost brak słów. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Reniu- powinnam to przewidzieć- jaka Jolka takie koleżanki! Myślą o konkretnych prądach i kopach-haha

    Antonino- jeśli mroczny nastrój spowodowany kłopotami zdrowotnymi to nie mam pocieszenia. A wszystkie inne kłopoty "się rozwiążą", sama wiem po sobie. To co zdawało mi sie do tej pory nierowiązywalne zostało rozwiązane- życzę szczęśliwego dobrego ułożenia spraw

    Elżbieto -dziękuję i pozdrawiam i zdrowia życzę

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie to wygląda:-) Tak bardzo optymistycznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ta kompozycja ,bardzo oryginalna,trwała i niezwykle urocza.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnie Joluś, znowu Twoje klimaty i Twoje kolory :) hel

    OdpowiedzUsuń
  8. Koktajl jest tak apetyczny i energetyczny, że pozostaje mi zapytać: kiedy i gdzie organizujesz koktajlowe party?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolu, mnie to poprostu ślinka leci :P
    Koktajl apetyczny bardzo ,a te cytrynki to skojarzyły mi się z kruchymi ciasteczkami. Na pierwszy rzut oka ,byłam pewna ,że to ciastka. Tak ,to ze mną jest nawet na blogu robótkowym szukam żarełka.
    Pozdrawiam Cię i idę pogrzebać po szafkach ,bo mi się łakoci zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pomysł godny naśladowania,główka pracuje.Piękna kompozycja ale co jeszcze tam jest?kwiaty z pomarańczy,szydełkowe plastry cytryny,kawa a co dalej?Podziel się tajemnicą chociaż wiem,ze to poufne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Efekt wizualny powalający , masz fantastyczne pomysły .

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda super i pewnie jeszcze pachnie cytrusami...
    Bardzo podoba mi się Twoja kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały czas twierdzę, że szydełkiem można zrobić dosłownie wszystko... No i mam kolejne potwierdzenia mych słów.Piękne i oryginalne!!!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lamika, Alicja- dziekuję

    Heleno- "moje" klimaty, moje kolory aż do znudzenia

    Moteczek- pamiętam w razie imprezy ty na liście masz sie znaleźć

    Eniutek- ale mnie ucieszyłaś, że przez przypadek zrobiłam szacher macher z ciastami-haha

    Urszulka- absolutnie żadnych tajemnic. Tylko nie pomyślałam, że to może kogoś zainteresować. W skład kompozycji wchodzą jeszcze takie kamyczki kupione w kwiaciarni. To sztuczne jakby kamienie, w kształcie nieregularnie pokrojonej galaretki. Myślałam, że będzie to kiczowato wyglądać, ale nawet nie. Sama sie zdziwiłam, bo fajnie w świetle wygląda

    3enereida, Tkaita Noelka- ale mnie cieszą wasze słowa

    Aga- można zrobić szydełkiem wszystko. Ale u mnie to juz pewnie paranoja, sprawy zaszły za daleko. Na kolację jajecznica na szydełku-haha

    OdpowiedzUsuń
  15. I to mi się podoba:))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...