21 kwi 2011

189. SERWETA W STYLU mini MINIMALISTYCZNYM

a w duchu wiosenno-Wielkanocnym.

Nigdy bym nie pomyślała, że coś tak prostego może mi się bardzo spodobać. Samo zrobienie serwety to pikuś, ale to wciąganie wstążeczki dobiło mnie całkiem.



Acha muszę jeszcze wspomnieć, że musiałam zainwestować całe 2,4zł w kwadratowy talerzyk z przezroczystego szkła, aby serwetkę godnie zaprezentować- haha. Nie widać talerzyka, ale spełnia swoje zadanie i o to chodziło.




I jeszcze mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa. Ponieważ… kolor motyla jest „odpapużony” od Helenki mojej koleżanki, która nie ma bloga. Wklejam poniżej zdjęcia z jej motylem (no tak, ale zazdrostka w serduszka to także jej dzieło), którym się pochwaliła i ja zachorowałam na taki sam zestaw kolorystyczny. Helenko zlinczuj mnie publicznie za to, że wklejam twoje zdjęcie bez uprzedzenia. A tak naprawdę to muszę się tą Helenką pochwalić. Tempo ma kobieta niesamowite, chęci też, piękny uśmiech i to wcale nie pochlebstwo.



A co dalej mi w duszy gra szydełkowego to się jeszcze okaże-pracuję.

10 komentarzy:

  1. Piękna serwetka i wiosenna i świąteczna zarazem.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serwetka świąteczna, że ha! A ja od siebie mogę dodać, że nie byłoby motylka-żółtka, gdyby nie najfajniejsze motylki Joli, tu tłukę się w pierś i obiecuję: dorobię te czułki, żeby motyle nie były takie kalekie i oczywiście należycie wykrochmalę!
    Czekam też z niecierpliwością na zapowiedziane wielkie wejście. Długo się nie odzywasz, pewnie to będzie wielkie coś :) Dobrych i pięknych świąt życzę hel.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu radosnych chwil
    na Święta Wielkanocne;
    serdecznych spotkań rodzinnych
    i smacznego jajka
    szczerze życzy
    Wioletta

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt!-a Halinka niech zakłada bloga i będziemy podziwiać jej wytwory!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Tobie Jolu i Twojej rodzinie pogodnych, wypełnionych nadzieją, radością i miłością Świąt.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknych i radosnych Świąt Wielkiej Nocy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu serwetka piękna. A talerzyka nie widzę, ale jak pisałaś ,że jest przeźroczysty ,to mogę nie dojrzeć ;)
    Pozdrawiam i do następnej wizyty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Alicjo,Wioletko,Moetczku,Elu- serdeczne dzięki za miłe słowa i życzenia

    Helenko- że nie wykrochmalone motyle to absolutnie nie widać, no a że inwalidy bez czułków? to własnie tak wyglądają motyle w stylu modernistycznym

    Iwonko- toć właśnie w ten sposób zachęcam Helenkę do stworzenia swojego bloga. A niech wie jakie to miodzio-haha

    Eniutek- talerz jest i dlatego że go nie widać to musiałam o nim napisać, żeby gawiedź tu przychodząca wiedziała co i jak -haha

    OdpowiedzUsuń
  9. Miodzio, miodzio, kocham Was dziewczynki za ciężką pracę, jeszcze do niedawna w ogóle nie wiedziałam o istnieniu blogerskiego świata, a teraz trudno mi sobie wyobrazić życie bez podczytywania i podpatrywania takich pięknych dzieł.
    hel.

    OdpowiedzUsuń
  10. Serwetka niby skromna ...ale jaka piękan! Elegancji dodają jej te wstążeczki. Świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...