13 kwi 2011

188. WIELKANOCNE KOKOSZKI BLIŹNIACZKI OGRZEWAJĄ SWOJE PIÓRA

Odczułam potrzebę obdarowania wielkanocnymi kokoszkami dwie niezwykłe blogowiczki nie rękodzielniczki, które autentycznie podziwiam.






Jedna kokoszka powędrowała do Iwonki. Iwonkę podziwiam za szczerość. Druga kokoszka miała powędrować do Rozalii. Rozalię podziwiam za postawę życiową. Niestety Rozalia nie zdecydowała się na podanie swojego adresu. Może jeszcze nie przeczytała mojej prośby, a może się po prostu obawia... Rozalio jeśli tu do mnie kukniesz, to wiedz, że kokoszkę przechowuję dla ciebie. W każdej chwili jest gotowa do wysłania, nawet na Boże Narodzenie- haha.


Wzór na kokoszkę znalazłam na forum Maranty. Zmodyfikowałam go bardzo nieznacznie. Natomiast osłonki na tea-lihgt to mój pomysł.

7 komentarzy:

  1. Och, jakie piękne szaleństwo robótkowe dziś pokazujesz!Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola, какие чудесные подарочки к Пасхе сделала!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie u Ciebie, robótkowo i pierwiosnkowo - wiosna w całej okazałości. A u nas takie pierwiosnki po lasach nie kwitną... hel.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu, a wiesz, że ja przed świętami BN zrobiłam podobne świeczniki? Oczywiście innymi wzorami i kolor inny, ale pomysł podobny ;-) Pokażę kiedyś, chyba na następną zimę, bo teraz nie ten klimat. Pozdrowienia i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kokoszka doszła a może doleciała. Dziękujemy pięknie , jest urocza.Pozdrawiamy serdecznie.
    Rozalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu ,jakie piękne robótkowe cudeńka. Nie dośc ,że zdolna i pomysłowa z Ciebie kobitka to jeszcze z wielkim serduchem.
    Pozdrawiam bardzo ciepło i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tkaita,Tatiana- dziękuję za miłe słowa

    Heleno- jak to u was nie ma takich pierwiosnków? to niemożliwe. A tak naprawdę to u nas jest ich coraz mniej. To juz nie te czasy, że łąki były pełne kaczeńców i pierwiosnków, a teraz jak na lekarstwo

    Rozalio- strasznie, strasznie się cieszę że przybyła mi jeszcze jedna koleżanka w twojej osobie
    Artsajke- witam cie kobieto. NIe patrz na czas i klimat tylko pokazuj czym predzej swoje osłonki bo już biegnę do ciebie

    Eniutku- tak naprawdę to ja to zrobiłam bardziej dla siebie niż dla dziewczyn, w tym sensie, że spełniłam swoją zachciankę. Widzisz jaka ze mnie egoistka?

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...