3 kwi 2011

187. ASCETYCZNE POCZNO- CZYLI RZECZ W STYLU A’LA ŚW. FRANCISZEK Z ASYŻU

W myśl zasady: „tak krawiec kraje jak materii staje” udało mi się wyszydełkować takie ponczo.




Marzyło mi się znacznie dłuższe, ale pomimo bardzo prostego wzoru (z małymi modyfikacjami oczywiście) wełny wystarczyło tylko na taką długość.

Jak wspomniałam ta włóczka to wełna, szydełko użyte 5,0mm. Zalety poncza to: kolor ecru pasujący do wszystkiego i ciepło pomimo widocznych ażurów.

Acha to też jest ważne, wyszydełkowane błyskawiczne. Jednak po przerzuceniu się z szydełka np.2,5 na 5,0mm widać różnicę.

19 komentarzy:

  1. Wprostocie urok. Ponczo jest po prostu eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste a jakie efektowne!!! Kolor rzeczywiście nadaje się do wszystkiego. Bardzo udana robótka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super ponczo bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cud, miód, malina, cieplusie i błyskawiczne, a kolorek taki, jaki kocham, pozdrawiam hel

    OdpowiedzUsuń
  5. Do takiego poncha zabieram sie juz od dobrych paru lat myslac,ze za trudne i nie dam rady.Ale zawezme sie i kiedys zrobie,bo jest naprawde cudne.Dla mnie ideal,bo rzeczywiscie i proste i eleganckie.Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękno w prostocie i według mnie długość całkiem wystarczająca a i wiosna zawitała ,a wiec poncho przyda się od razu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie ascetyczne ponczo ma tę zaletę, że pasuje do wszystkiego. Mnie się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieplutkie,piękne ponczo,jesteś ubrana na swięta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ascetyczne, ale urocze:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam
    rewelacyjne ponczo... czy można prosić o podanie opisu.
    Pozdrawiam. Anka z Dobrzynia nad Drwęca

    OdpowiedzUsuń
  11. POPROSZĘ O OPIS ZROBIENIA NA tbrudzinska@gmail.com
    DZIĘKUJĘ I POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne ponczo ,to w kolorze ekri .Bardzo chciałam sobie takie zrobić mogę prośić oschemat

    OdpowiedzUsuń
  13. witam piekne ponczo marzy mi sie takie tylko nie wirm jak sie zaczyna i tez b.prosze o schemat pozdrawiam aldona

    OdpowiedzUsuń
  14. Klasyczne piekno. Czy moglabym poprosic o wzor na poncho? Po latach powracam do szydelkowania i potrzebna mi mala pomoc. Z gory serdecznie dziekuje : wiolcia@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne. Marzę o takim... Czy mogłabym prosić o wzór? asiakmera@yahoo.com Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...