24 mar 2011

185. O CHUŚCIE Z BIAŁYCH RÓŻ CO BYŁA MAŁGOSI POTRZEBNA DO SZCZĘŚCIA

Na upał, na wiatr, na karuzelę i do zoo. Nigdzie więcej.


Chusta już dotarła- została zaakceptowana. Cieszę się bardzo, chociaż ja ciągle bym coś ulepszała, zawsze czuję jakiś niedosyt. I to nie żadna kokieteria!


Troszkę szczegółów technicznych:
Robiłam tym wzorem czarną chustę. Niestety z Kalinki element szydełkowy nie wychodził ładnie. Musiałam go minimalnie zmodyfikować. Np. w 3 rzędzie zamiast pojedynczego słupka trzeciego (bo jest ich tam 5 w płatku) zrobiłam podwójny, żeby płatki lepiej się kuliły. Drugi rząd też zmodyfikowałam- robiłam same pikotki bez pojedynczych oczek między pikotkami. Element robiłam szydełkiem 3,5mm, ale do ostatniego rzędu używałam szydełka 3,0. Takie zmiany kosmetyczne. Na ten włóczkożerny wzór potrzebowałam 3 motki Kalinki.








A moje propozycje na noszenie chusty są następujące:

-można przewlec sznurek po brzegach chusty od szyi w dół i zasznurować się ile się chce (zdjęcie nr 1)
-można nadziać w dowolnym miejscu jakąś różę dziurkę różę (zdjęcie nr4)





I tym oto sposobem przeskoczyła Małgosia do lata. Zostawiła nas w tyle o jedną porę roku.

14 komentarzy:

  1. Cudna chusta perfekcjonistko! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest na co popatrzec, nic dodac nic ujac, chusta poprostu jest super. .

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu kolejne arcydzielo. Dalej twierdze ze jestes mistrzynia blogową prac z elementow. Super.Buziaki. gaga1957

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wygląda..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu śliczna,jak wszystko co robisz:)pozdrawiam...Małgosia(nie ta od chusty chociaż zazdroszczę tej drugiej:))

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale wygląda, cudownie kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna czarna, piękna i biała... hel.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna :)))
    I nie bardzo wiem co jeszcze chciałabyś w niej ulepszyć?

    OdpowiedzUsuń
  9. Chylę czoła przed mistrzynią.
    Kiedyś zrobiłam przegląd i wszystkie moje ulubione szydełkowe prace znalazłam najpierw u Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach,ilez elementow! I rzeczywiscie przeslodkie.Uwielbiam rzeczy w ten sposob robione.I robic i nosic i podziwiac:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna:))
    Lubię szydełko, ale chyba nie zabrałabym się za coś tak pracochłonnego.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziewczyny- z radością przeczytałam wasze komentarze.

    Noelko- więcej tak nie pisz, bo się przez ciebie wzruszyłam. I zacznę beczeć!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...