22 mar 2011

184. WYSOKI SĄDZIE UPRZEJMIE NA SIEBIE DONOSZĘ

że dostałam łapówkę. Ale nie wiem za co.

Już sama nie wiem co piękniejsze. Dwie techniki, zupełnie mi obce i z obu jestem TAKA MALA.
Perfekcyjne wykonanie, niespodziewany, zaskakujący prezent.

Jajko w technice quillingu



Butelka w technice decoupage



Wprawdzie techniki mi obce, ale doskonale zdaję sobie sprawę, że nic nie przychodzi łatwo. Każde rękodzieło jest pracochłonne i wymaga pokładów cierpliwości. Basiu jeśli kiedykolwiek tu trafisz to wiedz, że doceniam bardzo, bardzo twoje prace. Przybyły w dobre ręce, do człowieka który się nimi zachwycił. I przepraszam, że zdjęcia nie są tak dobre jak twoje prace.

10 komentarzy:

  1. Piękne prezenty:))
    Pozdrawiam
    P.S. Tak na marginesie, to chcę zauważyć, że Twój donos jest niepełny; nie zdziw się kiedy otrzymasz sądowe pismo z pytaniem:
    A ta butelka, to jest pusta, czy "zalana"?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, prezenty piękne ale Twoje prace również!! Dołączyłam do grona obserwatorów bo warto tu zajrzeć. Piękne rzeczy tworzysz!!! Pozdrawiam Cię gorąco!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne prezenty otrzymałaś...no właśnie też mnie ciekawi zawartość buteleczki..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No tak mogłam sie tego spodziewać, jaka Jolka takie dociekliwe koleżanki.Czyli niedaleko spada jabłko od jabłoni. Powiem uczciwie, butelka była pusta. Ale jakiś gąsiorek w zakamarkach domu jest, więc na winko możemy wszystkie sie umówić i balangę zrobić.

    Witam Monique, która po raz pierwszy u mnie zagościła- pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy jeszcze można załapać się na balangę?Pozdrowiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tez dostałam prezent. Mam nowego obserwatora. dziekuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooooow,sliczne te rzeczy... Gratuluje i tworczyni i obdarowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisanka jest rewelacyjna :) Piękne prezenty, gratuluję takiej łapówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzieki za komentarze. W razie balangi o was nie zapomnę-haha

    OdpowiedzUsuń
  10. i Ty się pytasz za co? Za ta, że jesteś! hel.
    Ps A w kwestii balangi, trzymam za słowo ;)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...