6 mar 2011

183. WIOSNA, WIOSNA, WIOSNA ACH TO TY

Miałam wizję i według tej wizji (pamiętacie seanse Kaszpirowskiego: один, два, три, четыре) powstała ta bluzka.
~~~~~~~~~~~~~~~~

Ta bluzka to niejako mój syn „marno-trawny”. W „trawnym” kolorze to fakt. A poza tym przy końcówce pracy zaginął mi motek nici. Cztery razy szukałam w miejscu gdzie nici być powinny i dopiero za piątym razem odnalazłam motek (oczywiście leżał gdzie miał leżeć, tylko mnie się na oczy rzuciło) i mogłam ukończyć pracę- „zaginął, a odnalazł się”. Według mnie nie ma nic gorszego niż zaczęcie, pozostawienie robótki i kończenie dopiero po pewnym czasie. Nie lubię tego.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bluzka szydełkowana szydełkiem 2,5mm, nici to Maxi. Acha, chyba wam jeszcze nigdy nie mówiłam-jak ja nie znoszę robić liści-haha. Na własne życzenie torturowałam się tyloma listkami.







Może się ktoś dziwić: jak człowiek może mówić o rozwoju jeśli chodzi o rękodzieło. A mnie się wydaje, że rękodzieło daje wspaniałe pole do rozwoju i ewolucji człowieka (no tak, ale co niektórzy twierdzą, że kobieta to nie człowiek). Cały czas człowiek się rozwija. Przy tej oto bluzce nauczyłam się robić specjalny sznurek do naszyjnika. Pamiętam podchodziłam do niego kiedyś i rzuciłam w kąt. Teraz jednak się zawzięłam i wyszedł mi. I trafnie ktoś zauważył (naprawdę nie pamiętam kto), że na początku w tym sznurze nie widać wzoru, trzeba zrobić dobre kilka centymetrów, żeby „coś” zobaczyć. Bardzo szybko się robi i to czysta przyjemność. Ja ten naszyjnik robiłam podwójną nitką, więc miałam dodatkowe utrudnienie, żeby dojrzeć oczka, które się przerabiało. Nie mogę w tym momencie znaleźć wzoru według którego naprawdę nauczyłam się robić ten sznur. Wklejam więc podobny schemat. Jeśli tylko znajdę ten naprawdę dla mnie pomocny to wkleję link na pewno.

Co do naszyjnika moja wizja była inna, niestety plany musiałam zmienić. Na dziś postawiłam na minimalizm, ale niewykluczone, że powstanie jeszcze inny naszyjnik komponujący się z tą bluzką. Wizja znów jest.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Serdecznie dziękuję za odwiedziny, uwagi i za to, że jesteście.

21 komentarzy:

  1. Oj Bogusiu jeszcze poprawiam wpis, a tu taki słodki komentarz.Pozdrawiam Ciebie, synusia i cały Kraków

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem. Cudne te listki. W ogóle całość jest bardzo efektowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka i naszyjnik powalające. Cudownie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!. Wiesz, tylko debil może powiedzieć,że rękodzieło człowieka nie rozwija.Przecież aby cokolwiek zrobić trzeba to zaprojektować, często nauczyć się nowej techniki lub przynajmniej nowego wzoru.Narobiłaś się przy tych listkach, oj narobiłaś. Ale całość jest imponująca.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W prostocie jest metoda! Śliczne te zieloności, a listki pięknie wykańczają całość,a jeszcze ten naszyjnik, no cudo, hel

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wiosenna bluzeczka:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor miodzio, bluzka piękna, naszyjnik bardzo oryginalny - widać, że wiosnę już czujesz:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu ,jesteś WIELKA !!!!
    Ale potrafisz cuda wyczarować. Jestem pod wielkim wrażeniem Twoich prac. Listki są przecudnie ,misternie wykonane .
    Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, świetna bluzeczka i seksowna ;)
    A listki rewelacyjnie wydziergane :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ŚLICZNA ta wiosenna bluzeczka Jolu Ci wyszła,dużo pracy włożyłaś w te listki...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  11. Красота! Цвет волшебный!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna bluzeczka a listki ekstra,zdolniacho.

    OdpowiedzUsuń
  13. i jaka fajna wiosenna bluzeczka powstała, super :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Strasznie się cieszę, że to co mi wyszło zyskało waszą akceptację.

    Witam Beaśkę, która po raz pierwszy zawitała w moich progach

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...