20 lut 2011

180. AFRYKANKA IDĄCA Z JAJAMI NA TARG-zakładka do książki

Nie widzicie Afrykanki i jaj? No tak, obrazy Picassa także trudno zinterpretować.

Chodziła za mną taka ględusia, chodziła i prosiła „Mamo zrób zakładkę”. Potem prośby przerodziły się w groźby.

Więc się przestraszyłam i zakładkę zrobiłam.
A masz Ględusio!



Zakładka robiona 4 razy, zanim powstała ostateczna wersja. Kobietki, które próbowały robić szydełkowe zakładki to wiedzą, że znalezienie czy stworzenie wzoru o odpowiednio małych rozmiarach zakładkowych wcale nie jest rzeczą łatwą.

Ta zakładka powstała z nici Maksi, szydełkiem 1,25, ma wymiary5x20cm. Pomiędzy dwie szydełkowe ścianki zakładki włożyłam folię do bindowania. Zainteresowanych wzorem odsyłam do wpisu z poprzednią zakładką.










I na koniec wpisu- gnębi mnie myśl następująca: takie głupoty piszę na tym blogu, że powinno to prowadzić do ubywania czytelników. Tymczasem przybywa mi czytelników i miłych koleżanek, które chcą ze mną korespondować. Bardzo, bardzo się cieszę. Serdecznie pozdrawiam czytelników jawnych i niejawnych.


11 komentarzy:

  1. Piszesz bardzo fajnie ,lubię do Ciebie zaglądać i poczytać.Ja sama nie potrafię tak dużo i fajnie pisać,mam taką blokadę:)
    Zakładka super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakładka super. Może czas, bym sobie coś takiego zrobiła?Zazwyczaj wkładam byleco, lub odkładam książkę rozłożoną "do góry nogami"

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna! I super pomysł z tą folią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja się ujawnię ;-)
    śliczna zakładka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zakładka wspaniała, głupot nie piszesz wręcz przeciwnie, miło się czyta szczere przemyślenia, od pisania składnie i ładnie są politycy, a my bądźmy sobą, pozdrawiam Ula

    OdpowiedzUsuń
  6. Też się ujawnię,a co? :)
    Afrykanka dorodna,jaja cudne a koszyk wypleciony jak się patrzy...
    Pozdrawiam,salameandra

    OdpowiedzUsuń
  7. ... i ja też. Chciałabym podziękować za wszelką okazaną pomoc. Dzięki za cierpliwość, uważność, poczucie humoru i ... całokształt. Bez Ciebie nie byłoby tylu dobrych inspiracji, tylu fajnych pomysłów. Bądź taka, jak jesteś ;) Helenka

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna zakładka i kolor bardzo ładny, taki słoneczny, aż czuć ciepło Afryki ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bogusia- dzieki

    Ania- blokada przejdzie z czasem.

    Gocha- ty masz co wkładać między kartki,np ,papierki z cukierków- pamiętam!

    Dziabka- dzięki

    Mysli krzyzykiem pisane- o widzisz, bardzo miło cie poznać.

    Ulaj- przeciez ja wcale nie piszę szczerze-hihi

    Samaleandra- pusciłas wodze fantazji bardziej niz ja, podziwiam cie.

    Helenka- urosłam przez ciebie ze 20 cm

    Nitkowa czarownica-bo zimy mamy dość, a kysz, a kysz

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...