13 lut 2011

179. LAGUNOWY SZALIK

Pamiętacie zrobioną nie tak dawno przeze mnie spódniczkę w kolorze laguny? Otóż zostało mi włóczki Falki i coś z nią trzeba było zrobić. Dlatego poszukiwałam wzoru na szalik pasujący do tejże spódnicy. Wreszcie się udało. Znalazłam wzór i przy użyciu szydełka 3,0mm powstał ten oto szalik.






Od szalika nie oczekuję ocieplenia, bo skład nici to uniemożliwia. Szalik spełnia jedynie funkcję ozdobną i komplementarną dla spódnicy. Całość prezentuje się nawet, nawet.

17 komentarzy:

  1. Wszystko bardzo piękne. Kompozycja jak dla mnie genialna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nawet, nawet, tylko nawet bardzo! Piękne - gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej nie moglas przypasowac!!! Jest jak ulal. piekny komplet.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny szalik. Bardzo ładnie wygląda w komplecie ze spódniczka

    OdpowiedzUsuń
  5. no piękny komplet..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie to wykombinowałaś .Wygląda wspaniale .

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny komplecik, a u mnie leży falka i myslę co by tu...........:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podoba twój szalik. Ładnie łączy się z spódnicy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podpisuję się pod wszystkimi postami, nawet listki cudnie pasują! hel.

    OdpowiedzUsuń
  10. No cudnie,cudnie i ten kolorek taki w sam raz.Pieknie się prezentuje jak komplet.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super szalik, bardzo ładnie kompletuje się ze spódnicą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jesteś wielka- cudnie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie razem wygląda i fajny wzór znalazłaś na szaliczek-bardzo mi sie podoba...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Kobiety, kobiety, kobiety- za wszytkie komentarze bardzo dziekuję, soczyście całuję

    OdpowiedzUsuń
  15. super ja tez robie ale chyba nie tak exstrs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja ci życzę, żeby twój szaliczek wyszedł jeszcze fajniejszy od mojego

      Usuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...