12 lut 2011

178. SŁODKA LADACZNICA- WENUS

Człowieku zanim zbulwersujesz się tytułem tego wpisu posłuchaj: dawno temu podczas wykładu na studiach pan dr… zboczył z tematu Merchandisingu na opowieści o swoich dzieci. Opisując je używał bardzo często słowa „bachory”. Pierwsza moja myśl była taka: „ale te dzieci nienawidzi i jest okrutny”. Podczas dalszej opowieści o dzieciach ujawnił się obraz bardzo kochającego, czułego ojca, a słowo bachor było jak najbardziej pieszczotliwe.


I taka jest moja ladacznica-Wenus czyli manekin. Słowo „ladacznica” jest jak najbardziej pieszczotliwe w tym wpisie. Jeszcze z nią nie śpię, ale kto wie- hihi. Bardzo, bardzo cieszę się z jej zakupu. Wyeliminowałam duży problem z robieniem zdjęć. Już nie muszę czekać na fotografa lub jego dobry humor- haha.





Poza tym, że jest zgrabna i seksi chociaż w rozmiarze 40/42. Radujcie się ze mną!

I oczywiście już następne robótki będę prezentować na mojej słodkiej Wenus. Ciekawe jak na niej będą wyglądać serwety i obrusy- haha żartuję.
Acha- wiecie jak nazywa się kobieta latająca po sklepach?.... latawica. Ja tak dzisiaj latałam i nic nie wylatałam.

8 komentarzy:

  1. Ja też chcę! Gdzie można taką "zgrabniarę" nabyć? Manekin i zwijarka do włóczki - to są rzeczy których pragnę, mysląc dniami i nocami...

    OdpowiedzUsuń
  2. Sexy Wenus, zapewne obiekt westchnień wielu z nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja tak lubiłam oglądać CIEBIE w swoich robótkach... Żadna Wenus ani Afrodyta tego nie zmieni! :(
    Jola jest tylko jedna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wenus piękna ale Ty białogłowo-jeszcze piękniesza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Samosia- kupiłam ten manekin na allegro. Tu masz przykładową aukcję tego producenta. A najwazniejsza była błyskawiczna dostawa.
    http://allegro.pl/manekin-damski-36-38-producent-f-vat-i1454893492.html

    Wilotta- wiem, że obiekt westchnień wielu. Także i moim marzeniem był ten zakup. Aż wreszcie dojrzałam do decyzji

    Eva -jank, Beatka- i tak będziesz pewnie nie raz musiała patrzeć na moją twarz, bo nie zawsze manekin zastapi żywego człowieka nie wiem jak nieurodziwego.

    Pozdrawiam i ciesze sie strasznie,że cieszycie się ze mną.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie to czarna mamba a nie Wenus-se wymysliłaś:-))))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Renia- a nie mogłas wcześniej rzucic pomysłem? Czarna Mamba to jest to!

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...