2 lut 2011

175. SZYDEŁKOWA SUKIENKA DLA PANNY AGATKI

Pamiętacie sukienkę, którą zrobiłam dla siebie?. Była ona z nici Etamin i jest "ciepła", bo akrylowa- ale ja jestem z rasy zmarzluchów.


Sukienka dla Agatki, którą wam dzisiaj prezentuję wyszydełkowana jest z bawełnianych nici Perle 5, szydełkiem 2,5mm. Zużyłam na nią na 44 rozmiar 8 motków nici po 50gramów.



Przyznam, że szydełkowałam z pewnym niepokojem, bo nie widziałam figury Agatki. Ale Agatka twierdzi, że sukienka jest idealna- strasznie cie cieszę. Tacie Agatki sukienka podoba się szczególnie bez podkładu- typowe, zdrowe męskie podejście do sprawy. Co my byśmy kobiety zrobiły bez tego testosteronu?

Nie wiem, czy warto wspominać, że list priorytetowy, polecony za potwierdzeniem odbioru idzie w naszej kochanej Polsce prawie tydzień. Czy u nas w Polsce będzie kiedyś normalnie? Kiedyś z niedowierzaniem czytałam jak pisałyście na waszych blogach o zaginionych listach. Dziś należę do grona zbulwersowanych organizacją poczty polskiej.

A teraz wracam do sukienki. Czarny kolor stwarza wiele możliwości stylizacji dla tej sukienki. Potwierdza się reguła, że czarny jest uniwersalny. Jaką by halkę pod tę sukienkę nie założyć zawsze będzie pięknie. Próbowałam z różową, czarną, białą, fioletową, czerwoną- ach.

18 komentarzy:

  1. Ta sukienka jest zachwycająca!!!!!

    Co do Poczty, to ja ostatnio miałam same dobre doświadczenia - przesyłki priorytetowe docierały następnego dnia. Może to zależy od regionu... albo coś zmieniło się od stycznia?

    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna sukieneczka .
    Na temat poczty nie będę się wypowiadała bo szkoda moich nerwów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka jest prześliczna, jak wszystkie, które do tej pory pokazywałaś. Z każdą kolejną coraz bardziej zazdroszczę talentu i cierpliwości. Ja takie projekty rzucam do 4-5 motywach :).

    Polecony z Torunia do Poznania "idzie" jeden dzień. Ile razy wysyłam coś do Gdańska (niby bliżej) - niemal dwa tygodnie. Nie szukam tu nawet logiki.

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka super,a serwetka oryginalna,ciekawe jak teraz sprawdzi się poczta ,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Красота! Но на тебе выглядела лучше, чем тут:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, wygląda fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna sukienka :-)
    Co do poczty, to raz z Berlina miałam przesyłkę prędzej niż z Warszawy he he...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka jest boska:))
    Dziękuję Jolu za życzenia - jak miło, że pamiętałaś o mnie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  9. ochy i achy to za mało' jejjj jaką śliczna ale Ty masz te łapki zgrabne do szydełka ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale odlotowa sukienka :)
    Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę rewelacja, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kobiety- kobiety- kobiety dziekuje pieknie za wszystkie miłe słowa.

    Tatiano- zrozumiałam. Przyczyn jest dwie.

    Wniosek z waszych spostrzeżeń jest taki: im krótszą droge ma przebyć przesyłka tym "idzie" dłużej. Jaka to zależność? odwrotnie proporcjonalna

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...