22 sty 2011

173. ZAKŁADKA NA PÓŁKĘ Z KSIĄŻKAMI

Oczywiście z przeogromnej miłości do książek i dzikich zwierząt musiałam, musiałam zrobić takie zakładeczki. Natknęłam się na takie inspiracje w sieci i nie mogłam odmówić sobie przyjemności ich zrobienia. Wielka mi sztuka! Po prostu wycięłam szablony na czarnym, twardym papierze. No świnkę sobie podarowałam. Ale może świnka to też dzikie zwierzę? Dzika świnka.

Poszłam do sklepu papierniczego i poprosiłam sprzedawcę o coś twardego i czarnego- prawda, że dokładnie sprecyzowałam swoje oczekiwania? A sprzedawca nie wiedział o co mi właściwie chodzi. Tak to było. Jacy ci faceci nie domyślni.






źródło:internet










11 komentarzy:

  1. Świetnie to wygląda . Nie wiem co ten ostatni zwierz dzwiga na grzbiecie, ale podoba mi sie bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty to masz Joluś pomysły :)
    pozdrawiam serdecznie
    i słonecznie ... :) Tak, u nas piękne słoneczko i na nowo bielusieńko ...
    wróciła zima :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty to jesteś...pomysłowa babka..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu odlot.
    Strasznie pomysłowe i pięknie to wygląda.
    Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysłowy Dobromir. Wykonawstwo perfekt. Buziaczki. Gaga1957

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace są piękne więc przyznaję WYRÓŻNIENIE.Aby dowiedzieć się więcej zapraszam na mojego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pomysłowe te przekładki. Szczególnie mi się ta dzika świnka podoba:))
    Powiadasz "czarne i twarde" - no cóż, to chyba jakieś kompleksy pana sprzedawcę tak przyblokowały:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...