19 gru 2010

170. DEPESZA Z GAWRA- MIŚ PRZEBUDZONY

Niedźwiedź przebudził się na chwilę. Między przekręceniem się z boku na bok machnął choinkę i 4 gwiazdki. Po czym znów zapadł w sen zimowy.




Zużyte materiały na gwiazdki:
-Maxi czerwona
-Maxi biała
-nici srebrne
-4 cekiny
-4 koraliki
-coś do wypchania (ja miałam to, co się wkłada do ocieplania kurtek, takie gąbczaste)




Aby zrobić choinkę: wycięłam z kartonu stożek. I następnie z białych nici ze starych zapasów o nieznanej nazwie wyszydełkowałam półsłupkami taką łysą choinkę- korpus. Po zrobieniu choinki wypchałam ją tym samym co gwiazdki (tym do ocieplania kurtek). Następnie wzięłam sznur koralików takich jakie się używa do ozdabiania drzewek i obszyłam tymi koralikami korpus choinki. Zużyłam 2 sznury korali, a zostało tyle ile widać na zdjęciu poniżej. Choinka na wysokość 49 cm.

10 komentarzy:

  1. gwiazdeczki urocze :)... choineczka bardzo pomysłowa :)
    Miłych Świąt życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne ozdoby..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzył ci się duży anioł a wyszła duża śliczna choinka...Kobieta jednak zmienną jest.Pozdrawiam przedświatecznie.Uszka już ulepiłaś??Bo pierogi to napewno:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. a czy ten niedźwiedź mógłby się częściej budzić ;) bo fajne rzeczy w czasie snu wymyśla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa, superaśnie wygląda, a co najważniejsze bałaganu (w sensie podłogi zaśmieconej igiełkami) po takiej choineczce nie będzie:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne i oryginalne te ozdóbki :)
    i jak ślicznie zaprezentowane!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zdolniacha z tego niedźwiedzia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Tobie Jolu i Twoim bliskim cudownych Świąt wypełnionych radością i miłością.
    Maria

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowe! Miłego świętowania!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdrowych, rodzinnych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...