14 lis 2010

168. NIE MAŁOJE, NIE BIEŁOJE,NO KRUŻEWOJE I MOJE

Tak właśnie brzmi spolszczona wersja mojej sukienki dla moich koleżanek nie znających rosyjskiego. Na Osince dziewczyny szydełkują takie, z założenia są białe, małe ...


W ramach nadrabiania zaległości blogowych prezentuję wam dziś nową sukienkę. Zrobiona z nici Etamin, kolor nr 376, kupiłam 12 motków dość dawno, zostało mi prawie 2 motki.Powiem wam w tajemnicy, że za korale zapłaciłam więcej niż za te nici, ale wiecie jak sie baba uprze, to nie przepuści. Szydełkowana szydełkiem nr 2,5 mm. I oczywiście motywem znanym moim czytelniczkom aż do znudzenia.

Nie przez przypadek na zdjęciach umieściłam segregator, właśnie jego zestawienie kolorystyczne było inspiracją dla mojej sukienki. To już zboczenie zawodowe-hihi.


Góra i rękawy sukienki zrobiona jest z pojedynczych elementów takich jakie znajdują się na samym dole sukienki.

Żeby ją rozkloszować robiłam tak: 3paski motywów razem (to bok), 2 paski motywów razem, jeszcze raz 2 paski motywów i 3 paski motywów (to już na drugi bok). I na końcu to wszystko połączyłam prostą siatką, aby sie zrobiły kliny.










27 komentarzy:

  1. Zabójcze! Kolor, fason i modelka w środku! Moje wielkie gratulacje, wyszło pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!!!lubie też robic z elementów łączonych,pomysłowe poszerzenie od bioder..gratuluje wykonania takiej sukienki..piękna,piekna elegancja w moim ulubionym kolorze!Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałam powiedzieć, że to niesprawiedliwe. Taki talent, taka cierpliwość i taka figura w jednej postaci? No jak tak można biednym ludziom po oczach? :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu suknia jest wspaniała, wyglądasz w niej bosko:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojejciu... a ja zmykam stąd, bo z zazdrości chyba pęknę!
    Cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękna sukienka ... i do tego w idealnie dopasowana ;)
    pozdrawiam
    Aurelia :-]

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem zachwycona.I jak pomysłowo ją rozkloszowałaś, naprawdę świetnie Ci to wyszło. Jesteś pierwsza osobą, która robiła coś z "etamin". Mam pytanie, a raczej dwa- czy ona jest wydajna i jak potem w noszeniu się spisuje? Mam ciągoty na tę włóczkę, ale dotąd nie spotkałam osoby, która z niej robiła cokolwiek, a wolę wpierw usłyszeć opinię.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobra sukenka. Ciekawa kolorystyka. I podszewka
    koraliki i bardzo odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  9. super, wyglądasz w niej wspaniale i jakoś nie wyobrażam sobie jej na biało :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kapitalna kiecka a kolor miodzio pprostu:)
    Zapraszam na Candy
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja bym chciała z taką łatwością machać szydełkiem, ot i kolejna sukienka, ot i spódniczka ;) :) tylko podziwiać :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyny- ale jesteście miłe, bardzo się cieszę, że się wam podoba to co robię. Ale jeśli sie coś nie podoba, to szczerze możecie pisać. Na mnie krytyka działa pozytywnie, mobilizuje do dzialania, więc się nie bójcie- hihi

    Anabel- te nici są bardzo wydajne. Kiedy już niewiele z motka zostaje i wydaje sie, że już naprawdę nic tam nie wyjdzie, to jeszcze jakimś cudem udaje sie wydziergać jeszcze jeden element. W noszeniu także dobrze sie sprawuje. Oczywiście piorę ręcznie, suszę w stanie leżącym. Wydaje mi się, że to dość popularne nici.O ile mnie pamięć nie zawodzi robiła z nich także Reni- blog w moich zakładkch- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjna, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka, a Ty rewelacyjnie w niej wyglądasz - masz znakomitą figurę!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcesz krytyki? Wszystko cacy,było nie zasłaniać tym segregatorem buzki,nowa fryzurka też u Ciebie,u mnie też.A wogóle,piekny kolor,wyrób,figura,udziergane idealnie na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka śliczna i jak pomysłowo zrobiona.Do tego trzeba mieć dużo praktyki.Kolorek bardzo przyjemny i na prawdę dobrze Ci w nim a więc i w sukieneczce bardzo ładnie wyglądasz...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale śliczny ciuch zrobiłaś .
    Strasznie mi się podoba , a z Ciebie niezła laseczka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Jola! Ty geniuszu! Rewelacyjna jest ta sukienka, baaardzo mi się podoba.

    Pzdr
    Anas

    OdpowiedzUsuń
  20. Zachwyciłam się tą sukienką i twoimi umiejętnościami.

    OdpowiedzUsuń
  21. I co wyrabiacie!! Chcecie żeby mi woda sodowa uderzyła do głowy? hihi dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie wyglądasz w tej sukience a kolorek jak dla mnie super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jest śliczna- z tego kolorku etaminu też robiłam ciszek :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna! Świetnie wyglądasz! Buziole, Ula

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna, zarówno wzór jak i kolor.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...