W moim albumie na Picassa zbiór rzeczy dokonanych: Odzież-kolekcja: wiosna,lato,jesień,zima, Dom, Wiekanoc, Boże Narodzenie, Inne

13 lis 2010

167. CZEKOLADOWE PONCZO

jako supertajna broń na jesienno-zimowe wieczory i dni, kiedy mży i dżdży… dla Renuli, szczęśliwie już u Renuli, na Renuli (no chyba, że w tym momencie ma coś sensowniejszego na sobie, a zgadnij co mam na myśli-hihi).
.
Tymczasem uwiecznione jeszcze na mnie.







A szczegóły techniczne:
włóczka Flora, 30 dag bez dosłownie kilku metrów, szydełko 4,5mm. Acha, przecież ja już takie ponczo robiłam, tylko, tylko czarne.

Dziewczyny- dziękuję za odwiedziny, za komentarze i za to, że po prostu jesteście- BUŹKA

13 komentarzy:

  1. Fantastyczne poncho. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się takie marzy. Śliczne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poncho rewelacyjne. Ladnie na Tobie lezy, wiec na obecnej wlascicielce z pewnoscia tez. Kolor tez super.

    OdpowiedzUsuń
  4. O poncho está lindíssimo!
    Parabéns pelos trabalhos tão bonitos do seu blog.
    bjs
    Nélia

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna sprawa takie ponczo ja tylko o takowym marzę i na tym pozostanę póki co ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! :)
    Ja nie lubię robić z elementów (chowanie nitek mnie wykańcza), no chyba, że znajduję wzór na wariant "bez odrywania nitki" ;) więc tym bardziej podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ponczo przepiękne i misternie wykonane.
    Szczerze "zazdraszczam" szydełkowych umiejętności zdolna kobitko.
    Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
    Jesteś tam zawsze bardzo mile widziana. A ja się jeszcze pogapię na Twoje robótki, bo są CUDNE!!!!!
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny- pięknie dziekuję za miłe słowa

    Joaska- szydełko w dłoń i spełniaj swoje marzenia

    Nelia- obrigada

    Tatiano- dziekuję, tym bardziej, że przybywasz z daleka

    OdpowiedzUsuń
  9. Joleczko kochana ponczo lezy jak ulał.Kochana jestes.Jeszcze raz wielkie dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne to ponczo,też by mi się takie przydało ale...brak czasu...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...