24 paź 2010

166. ROZGWIAZDY WĘDRUJĄCE DO ŁAZIENKI

Po zrobieniu saszetki na mydło do mojej zielonej łazienki tak za mną coś chodziło, coś chodziło. I sama nie wiedziałam co za mną chodziło. A to chodziła rozgwiazda, a nawet dwie rozgwiazdy, którymi jestem absolutnie zachwycona, ponieważ wyszły mi wypukłe, takie trójwymiarowe choć tego na zdjęciu nie widać za bardzo. Z resztek nici, szydełkiem 2,5 dość ściśle szydełkowane. Nie wymagające krochmalenia.



Pierwszą saszetkę pokazywałam w poprzednim poście. Ta to już rutyna, aż druga.




Mój gotowy zestaw przed wędrówką do łazienki.











Schemat:

Oczywiście schemat przepiękny, bo ja tylko takie rysuję- haha. Czerwonym długopisem narysowane są wypukłe półsłupki robione na lewej stronie rozgwiazdy-stąd ta trójwymiarowość robótki.

8 komentarzy:

  1. jesteś niesamowita ...
    rozgwiazdy są urocze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie Jolciu,pieknie będzie w lazience a Twoje prezenty na bal superanckie.Od jutra myję wszystkie szkła z chałupy,które były i dalej częściowo są u sąsiadów,remont dużego pokoju zakończony tylko klamoty wnosic.

    OdpowiedzUsuń
  3. Drobiazgi łazienkowe zrobiłaś urocze. Bardzo ładnie wyglądają takie ozdóbki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No, no... śliczny zestawik sobie zrobiłaś! :D pomysł na rozgwiazdy jest superowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie fajne rozgwiazdy. Super drobiazg do łazienki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Odwiedziłam Twojego bloga po raz pierwszy i jestem zachwycona.
    Jakie piękne rzeczy tworzysz szydełkiem.
    Strasznie mi się podobają i napewno będę tu częściej bywać.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Eniutek- witam i specjalne pozdrowienia ci przesyłam. Zapraszam do siebie może nie codziennie, bo coś w domu jeszcze zrobić musisz(hihi), ale co drugi dzień.

    OdpowiedzUsuń
  8. WSPANIAŁY POMYSŁ Z TYM KOMPLECIKIEM DO ŁAZIENKI-PODZIWIAM.
    POZDRAWIAM CIĘ SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...