20 paź 2010

164. SZYDEŁKOWE PUDEŁECZKO

W związku z organizowaną przez Madzię aukcją charytatywną na rzecz osób z autyzmem potrzebne fanty.

Moja propozycja na dziś brzmi:

Szydełkowe pudełeczko nie tylko na skarby.


Ponowna edycja wpisu


Odpowiedzi na zapytania w komentarzach:


- pudełeczko całkowicie jest połączone szydełkiem. Igły tu w ogóle nie używałam. Boki są połączone półsłupkami, a denko z resztą pudełka jest połączone oczkami ścisłymi


- do usztywnienia użyłam gotowego krochmalu Ługa. Po prostu całe wyprane pudełko zanurzyłam w tej Łudze (bez żadnego rozcieńczania) i wycisnęłam, ale też się za bardzo nie wysilałam z wyżymaniem. Krochmal super się wchłonął. Następnie znalazłam papierowe opakowanie z żarówki pasujące rozmiarem do mojego pudełeczka, na nie nałożyłam woreczek foliowy (żeby łatwo oderwać wyschnięte już pudełko) i na ten woreczek nadziałam szydełkowe pudełeczko. Nie suszyłam na żadnym kaloryferze, dałam mu spokojnie wyschnąć. Po wyschnięciu bez problemu wyciągnęłam z formy. I jest.






Moja inspiracja:

Według tego wzoru wychodziło pudełeczko za małe…







więc wykorzystałam wzór inny.






8 komentarzy:

  1. Fajne pudełeczko , a zawartość ...bardzo lubię te cukierki !

    OdpowiedzUsuń
  2. po prostu śliczne i już :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełeczko,a wieczko jak łączyłaś szydełkiem.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  4. ależ piękne i pomysłowe - mam nadzieję, że nie będziesz miała nic przeciwko, jak wydziergam sobie podobne

    ps. krochmaliłaś je jakoś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Симпатичная вязаная шкатулочка. Еще и форму держит!
    Jola, пишу по-русски, ты разрешила:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Joluś ma kochana nie mam schematów na to o co mnie pytałas.Kiedyś miałam ale usnełam z kompa.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...