25 wrz 2010

157.FIRANKA Z KORALAMI

Najpierw zrobiłam rekonesans w sklepach z firankami. Wiedziałam czego chcę: firankę w kolorze białym lub żółtym z cekinami lub koralami).


Mieć sprecyzowane plany to wcale nie taka fajna sprawa. Wtedy dopiero zaczynają się schody. Albo nie ten kolor, albo za długie (oczywiście można obciąć, ale za długością idzie cichcem cena), albo za krótkie, albo za drogie. „Straśnie” się zdenerwowałam i puściłam wodze fantazji.


A efekt widoczny poniżej:






Jak widać kupiłam firankę makarony a następnie rozbebeszyłam nieużywane korale. Najsamprzód przeliczyłam makarony- jest ponad 600. Rozmieściłam je co 50 makaronów. Po drugim koralu zrobiłam poniżej supełek i po pierwsze nie podobało mi się to, a po drugie korale spadały z firanki.








Więc nawlokłam następne dwa korale przy czym ostatni umocowałam jak widać poniżej.

Genialne pomysły Joli

czyli
jak zatrzymać korale na firance











Proszę mnie nie pytać jak to będę prać. Ale efekt super zwłaszcza w słoneczny dzień.

17 komentarzy:

  1. Genialne, koty moje miałyby używanie - szczególnie Krecia. Właśnie się zastanawiam, czy nie zdjąć firan.

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję za podzielenie się genialnym pomysłem Joli na wykończenie zazdrostki!

    jak już sfinalizuję moje plany to zmałpuję :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Firany zrobiłaś genialnie. I już Ci lecę z pomocą co do prania.W sklepach z gospodarstwem domowym są bardzo- podkreślam BARDZO - siatkowe worki do prania firan.Albo biustonoszy.Albo innych drobiazgów.Tam się wkłada firanę i zamyka zamek albo ściąga sznurek.Jeśli takowej siatki nie ma w sklepie - to szyję się ją samemu - np.ze starej firany - z zaciąganym sznurkiem jak w worku na kapcie.I się ma.
    Do piorących się firan zawsze coś dołóżmy - ręcznik, albo 2 podkoszulki, albo coś innego odpowiednio dużego, by w pralce nie było ani za luźno, ani za ciasno.Wtedy firana jest lepiej uprana.
    Koleżanka ma taką firanę ...Ech...

    OdpowiedzUsuń
  4. pomysłowa jesteś Joleczko :)))
    super efekt :)
    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze a ja pierwsze jak to cudo zobaczyłam , to zaraz pomyślałam o praniu .
    Ale fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swoje koralikowe firany piorę w małych poszewkach od poduszek. Zawiazuje je żeby sie nie otworyły w trakcie prania.
    Kapitany pomysł z tymi koralikam:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczyny- dziekuję za wszystkie komentarze i porady. Mam taki woruś do prania firanaki zakupiony z wcześniej kupioną firanką, ale i tak sie boję czy te korale nie pospadajaą. No nic będę się martwić przed praniem- pozdrawiam was ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Makarony super ale zazdrostki jeszcze piękniejsze,co tam złego widzisz?tak ma być.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja z doświadczenia proponuję nie do woreczka.Ja je wiążę w kilku miejscach-nie plączą się,nie gniotą-wszystko z wygodnictwa :o)Ale jeśli o korale to potem do woreczka żeby się nie obtłukły-nie zazdroszczę zabawy z praniem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny pomysł, aż Ci od razu pozazdrościłam firan, są super :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze mówię grunt to pomysł a tu proszę, szybko, pomysłowo i efektownie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow niezłe to wykombinowałaś-świetny pomysł,makarony z farszem rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyszedł ten "makarony z wisienkami" ;-)
    Ja mam taką siatkę do prania delikatnych rzeczy jak pisała Tkaitka, tylko moja jest na suwak. Bardzo dobrze się sprawdza własnie przy praniu makaronowych firanek, mam takie w kolorze ekri u córki w pokoju :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt naprawdę świetny! Firanki makarony już od dłuższego czasu stanowią jeden z częściej wybieranych modeli. To nowoczesna forma firan, która idealnie sprawdzi się szczególnie w wysokich pokojach, zwłaszcza w salonie. Jedną z ważniejszych zalet tego typu firanek jest ich uniwersalność. Dodatkowo cechuje je lekkość, a także spora przepuszczalność światła. Firanki makarony to idealna ozdoba okienna, ich właściwości sprawiają, że mogą być stosowane zarówno w jasnych, jak i ciemnych pomieszczeniach.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...