21 wrz 2010

156. ZĄB- ZUPA ZĘBOWA, DĄB-…. ZAZDROSTKA DĘBOWA

Popełniłam grzech różnicy. Zawisły w moim korytarzu niby dwie takie same zazdrostki, ale tylko „niby”. Różni się jedna od drugiej brzegami bocznymi i dolnymi. Tak się stało w wyniku nabywania doświadczenia firankowo–szydełkowego i wyciągania wniosków.






Zrobiłam je z Muzy, szydełkiem 1,25mm. Na jedną zazdrostkę trzeba liczyć 1 motek nici. Ale tak naprawdę całego nie zużyłam. Dość dużo poszło mi nici na wykończenie brzegów górnych gdzie zaczepiony został drążek.








I jak się tak napatrzę na te zazdrostki, jak się tak napatrzę to je taaaak nienawidzę (hi hi).


Szczerze powiem wam, że ta zazdrostkowa zabawa podoba mi się coraz bardziej.

Ponowna edycja wpisu


Odpowiadam na zapytanie Iksińskiej jak zrobiłam wykończenie zazdrostki. Ano tak jak narysowałam poniżej.





Jak wspomniałam zużyłam na to wykończenie dość dużo nici, ale opłaciło mi, bo bardzo mi się to wykończenie spodobało. Fajnie kryje drążek.
A w ogóle, a w ogóle chyba źle zostałam zrozumiana (wnioskuje po komentarzach). Zazdrostka bardzo, bardzo mi się podoba, a pisząc o nienawiści robiłam aluzję do filmu „Sami swoi”- nadążajcie za mną moje miłe- hi hi.

AHOJ

11 komentarzy:

  1. Fajna zazdrostka ,rób kolejne,bo ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zazdrostki...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jak się tak napatrzę, napatrzę to tak Ciebie nienawidzę, że strach.... hahahahaha

    OdpowiedzUsuń
  4. piękności ... :)))
    pozdrawiam serdecznie i słonecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czepiaj się i nie szukaj, czego nie zgubiłaś.Zazdrostki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. sama sie przymierzam do zazdroski, ale jeszcze jestem w fazie obmyślania i zaciekawiło mnie to górne wykończenie, czy można poprosić o kilka słów więcej na ten temat?

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te Twoje zazdrostki kochana.
    Nie wiem co ci w nich nie pasuje.Dziury w całym szukasz-niepotrzebnie.
    Zastanawiam się jednak co cie tak na motyw "drzewowy" wzięło?

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne a ja ciągle nie mogę się zdecydować jaką do kuchni robić

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ Ci zazdroszczę tej zazdroski:) Też mam chętkę na te drzewka ale po tej którą już zrobiłam na razie odpoczywam i jeszcze chyba długo będę :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...