12 wrz 2010

155. KRUŻEWOJE PONCZO…


szydełkiem i maszyną do szycia.

Myślę, że dziś jest wystarczająco chłodno, aby zaprezentować Wam ponczo, które powstało kilka miesięcy temu. Było jednak na tyle gorąco, że nie miałam sumienia jeszcze dodatkowo zdjęciami podnosić temperatury.

I tak paski motywów włóczkowych zrobiłam z 30 dag bordowej Peoni szydełkiem nr 2,5mm. Z resztą mordowała się moja mama.









A i owszem przy krojeniu materiału było bardzo wesoło- jak to dziadaństwo pociąć? Zdjęcia strasznie niewyraźne. Jak zwykle czerwień nie chce poddać się aparatowi.











Nie omieszkam wspomnieć, że chorowałam na nie dość długo.





Wzorem tym zrobiłam już kilka rzeczy i ciągle mi się podoba.


24 komentarze:

  1. bardzo efektowne ponczo ...
    i buciczki pod kolor :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykłe ponczo! Oryginał niczego sobie, więc nie dziwię się, że na niego zachorowałaś.
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo piękne, niezwykłe poncho - powiedziałabym - klękajcie narody i kapelusze z głów!- tak właśnie : jednocześnie. Super! Slicznie wyglądasz!O, to już było u Maknety:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też takie chcę!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale cudo-oczy mi wyszły na wierzch i do tej pory tak zostały

    OdpowiedzUsuń
  6. Ponczo super,pomysłowa jesteś,podziękuj ładnie mamie bo ma też bardzo duży wkład.Ale butów nie masz nowych?Wiedziałam,że z czymś nowym wyskoczysz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne i eleganckie. Gratulaceję! Śmiem twierdzić, że Twoje ładniejsze, aniżeli oryginał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne. Żeby tak mieć wolny czas to zaczęłabym odgapianie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Booskie! I takie czerwone, idealny kolor dla prawdziwej kobiety:)A motyw szydełkowy zupełnie podobny do mojego szaliczka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe, i ten kolor jest boski, bardzo mi się podoba, ciekawe na ile odbiega od rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ponczo! Nie dziwię się, że na nie zachorowałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. No moja droga teraz to powaliłaś mnie na kolana...ponczo rewelacja a i prezentacja super...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. To zielone znalazłam w sieci kilka lat temu i tak jak Ty zakochałam się w nim. Jednak mi zabrakło odwagi do jego zrobienia.
    Twoje wygląda zjawiskowo a kolor nic dodac nic ująć cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko!! TYlko nasłuchiwać wiadomości, że poncho stało się przyczyną korków i kilku stłuczek....

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne...:-) Na pewno niejedna Pani na ulicy będzie za nim zazdrośnie zaglądać...;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Poncho super!!!Ladnie w nim wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  17. No, ładnie! Nie dość, że sama choruje, to jeszcze innych zaraża. :> Ja też takie chcęęęęęęęęęęęęęęę!

    OdpowiedzUsuń
  18. ha, koncze kurs szydelkowy; takim wzorem wymeczam szalik, wlasnie skonczyl mi sie pierwszy motek wiec mam przerwe do jutra. Motyw tez mi sie podoba, chociaz moje wypociny nie sa calkiem perfekcyjne, ale kto wie moze po nastepnych szesciu osiagne mistrzostwo :) artdeco polbeztalencie szydelkowe

    OdpowiedzUsuń
  19. Jolu,ponczo śliczne,kolor śliczny.Wyglądasz w nim świetnie...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  20. Cacuszko:)) A jak bosko w nim wyglądasz!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Ponczo jest rewelacyjne... i takie inne! W pozytywnym oczywiście znaczeniu :)
    BAAARDZO mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  22. Stworzyłyście wspólnie ciuch godzien zazdrosci i podziwu . Bomba.

    OdpowiedzUsuń
  23. ponczo jest rewelacyjne :)))bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...