7 wrz 2010

154. FILETOWE DRZEWA razy dwa


Przede wszystkim oznajmiam, że żyję, ale mam niemocnicę blogową straszną.

Pogoda za oknem nastraja całkiem jesiennie, więc wyszydełkowałam na klatkę schodową 2 filetowe drzewa. Powstały z nici Hemera, szydełkowałam szydełkiem nr 2mm. Dość mocno spryskałam ługą i wyprasowałam. Bez problemu wiszą, sobie wiszą. Drzewa osiągnęły wysokość 58 cm. Miałam troszkę inny koncept na początku, bo drzewka miały być umieszczone w ramkach i pełnić rolę obrazów. Na razie jest tak jak na zdjęciu, jeśli mi się znudzi…














12 komentarzy:

  1. Super pomysł :)))
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrej gospodyni wszystko pięknie rośnie, nawet drzewa na ścianie:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie to wykombinowałaś , wygląda super,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo interesujący pomysł,wyglądają fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł,bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł,bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  7. witaj,
    ogromnie mi się podoba pomysł z tymi drzewami. Super wyglądają...

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...