30 sie 2010

153. CO LUBIĘ JA, A CO LUBISZ TY

Nie jestem zwolenniczką łańcuszków blogowych, ale ten akurat spodobał mi się bardzo, ponieważ służy bliższemu poznaniu moich koleżanek blogowych.

Zasady :
1. Napisz, kto przyznał Ci tę nagrodę
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Przyznaj tę nagrodę 10 innym blogerom i poinformuj komentarzem.
.
.
1. Do zabawy zaprosiła mnie Iga- dziękuję
.
.
2. A ja lubię:
.
.
1. zestawienie: cisza, śpiew ptaków i szydełko w ręku
2. czytać książki
3. przebywać w towarzystwie osób, które są oczytane, ale nie zarozumiałe
4. buszować po sklepach z wystrojem wnętrz
5. podziwiać w internecie wszelkie rękodzieło
6. zapach morza
7. kupować buty
8. perfumy
9. rozwiązywać krzyżówki
10. oglądać filmy, które zostały nakręcone na podstawie książek, które wcześniej przeczytałam
.
.
3.Do zabawy została zaproszona:
Zapraszam serdecznie do zabawy, dajcie się poznać dziewczyny- pozdrawiam

5 komentarzy:

  1. Jak сiekawe dowiedzieć się o innych ludzi, które są daleko od Ciebie, ale tak bardzo podobne.
    Zwłaszcza pkt 7 i 8. Ja też uwielbiam najbardziej o buty i perfumy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tatiano coś ty za dobrze znasz ten język polski. A może ty także byś sie wyspowiadała?-hihi

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, Jolad! Nie wiem, Jolad - to imię lub tylko słowo?
    Nie wiem języka polskiego. Ale ja mieszkam na Ukrainie i wiem języku ukraińskim. W naszych językach wiele podobnych słów, ale z drugiej alfabet. Okazało się, że wiele czytelnicy mojego bloga - z Polska. Czytam blogi i zrozumieć wiele.
    Dla pisanie komentarzes skorzystać online tłumacz.
    Pragnę również wyjaśnić: prawie wszystkie zdjęcia z mojego bloga - moja córka Tanya (ja - tylko dwa razy).

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie Jolu ale na przyszłość proszę o informację,ze zostałam zaproszona bo Tych Ulek,Ulów,Uleczek to Ci tu sporo grasuje ale zadanie wykonałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, dziękuję za zaproszenie - w między czasie już o lubieniu pisałam.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...