12 sie 2010

152. BY OBŁASKAWIĆ NIEWINNOŚĆ…

powstała ta bluzeczka (czy sweter?).


Szczerze powiedziawszy zaczęłam ją robić w tamtym roku. W zamierzeniu miało to być coś dłuższego poza zadek. Niestety wyglądałam w tym mało ciekawie. Więc bluzeczka przeleżała przez zimę. Ja dojrzałam, sprułam cały dolny element. Wygląda teraz znacznie lepiej. Bluzeczka zrobiona jest z Kalinki. To pierwsze moje odzienie z Kalinki. I myślę, że ta włóczka nadaje się właśnie na takie większe elementy. Przy mniejszych elementach z Kalinki wzór raczej byłby mało widoczny. Zużyłam około 30 dkg tych nici. Niestety nie pamiętam czy szydełkowałam szydełkiem 2,5 czy 3,0-tak często je zmieniam, że już nie ogarniam. Miałam ochotę kupić jakąś koronkę, taśmę do wykończenia brzegów swetra, ale po pierwsze ciężko na ten moment coś takiego kupić, a po drugie wtedy nie za bardzo by się sweterek nadawał do noszenia węgla- hi hi. Teraz jeszcze do robót (czytaj do pracy) się nadaje. Acha jeszcze dodam, że jestem na etapie odkrywania uroków rękawów o długości ¾.



Poniżej znajduje się odzież, która mnie dość mocno zainspirowała.




















A na koniec się pytam- gdzie ta długość, gdzie ta opalenizna, gdzie ta figura, gdzie ten warkocz?
.
.
Kolejna edycja wpisu:
udało mi się dokopać do źródła wzoru, autorką jest Natalia

21 komentarzy:

  1. Piękna praca!!! Ja też ostatnio walczyłam z Kalinką, ale robiłam z małych elementówi potem w ruch szło żelazko. Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A sweterek z "Kalinki" niezwykle udany - a jaka ładna w nim jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudo sweterek. Ja z kalinki robiłam sukienusie dla dziewczynek, wspaniale się nosiła i prała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny sweterek; kolorek taki niewinny i niewinnie w nim wyglądasz, tylko nie wiem na ile jesteś niewinna:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja nienawiść do Kalinki zbladła - tak śliczne jest twoje wdzianko :) Śliczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. No ale jest super babka w super ciuszku-bardzo ładny sweterek i ten wzorek-ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  7. superaśne i tyle, więc nie marudź szczególnie o tej figurze :P a mały warkoczyk to może byś już uradziła zapleść ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Дуже файний білосніжний жакетик. Я цю нитку "Калинку" не знаю, але тут виглядає добре. Чудово буде виглядати цей жакетик не тільки на білому, а й на сукенці іншого кольору (чорний, червоний...)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny jest ten sweterek/ ta bluzeczka. Aaaaaaaaaaaaa bardzo niewinnie wyglądasz, szczególnie w tych ciemnych okularkach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoje wdzianko ładniejsze, ale Kalinki bym do łap nie wzięła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello!

    I agree with you written a very good text. I think that the subject is not completely exhausted. Waiting for more ...
    And by the way see the election of Miss World: http://missvanilla.eu/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo efektowna bluzeczka :)
    pozdróweczki

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny sweterek.
    I skoro jest z Kalinki to na pewno będzie Ci służył przez długi czas, bardzo lubię tą niteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już pisałam, że podziwiam tę bluzeczkę. A teraz zapytam, czemu pani ostatnio tak rzadko się pojawia ;-) Zapracowana czy na urlopie?

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna bluzeczka!!! Brak słów po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj jaki piękny sweterek,bardzo ładnie Ci w nim Jolu a przyda się na pewno i na co dzień do pracy i na wyjścia...pozdrawiam serdecznie
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszędzie gdzie się dzierga zatrzymuje się na dłużej, a Tu wiele cudnych prac powstaje spogladam z podziwem Pozdrawiam TUE_
    zapraszam na blog poświecony koronkom
    http://szydelkowekoronki.blog.onet.pl/ jak i na blog poświecony dzianinie
    http://www.szydelkowekoronki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszm na zabawę blogową u mnie :)))buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie wyszła ta bluzeczka :))

    OdpowiedzUsuń
  20. дзякуй за цікавую інфармацыю

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...