18 lip 2010

148.SZYDEŁKOWE COŚ

Czy to kamizelka, czy to bezrękawnik. czy to wdzianko. Jakby to nie nazwać to jest to zrobione ze starego sprutego swetra szydełkiem nr 3,5 i…. miało to być powszedniowe byle co. A okazało całkiem eleganckie, zwłaszcza założe na białym topie. Do zdjęć aby były wyraźniejsze wykorzystałam top czarny.














My inspiration:




I nie dziwmy się, że w Afryce taka bida. Na upale nie da się pracować. Tu chodzi tylko o przetrwanie- czego wam i sobie życzę.










Zmodyfikowałam ten wzór powyżej


29 komentarzy:

  1. Biel kamizelki pięknie podkreśla Twoją opaleniznę. A kamizelka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie rewelacja to białe coś, na białym będzie wyglądało bombowo, na co dzień i od święta jak to mówią ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na "byle co", to nie wyszło :).
    Wygląda fenomenalnie! A przy okazji: naprawdę ładna stylizacja na zdjęciach. Te perły... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och śliczności!! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny śliczny ciuszek! Ty za byle co nawet się nie zabieraj, bo i tak cudeńko zrobisz:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. O wy gady, szydercy, moje koleżanki blogowe-Tkaita mi pisze o opaleniźnie akurat wtedy kiedy moje ciało słońca jeszcze nie widziało, Anat mi pisze o perłach- ale z was BESTIE okrutne- hihi, tak koleżance dokuczać?
    Dziekuję za komentarze, humor w waszych komentarzach bezcenny- pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześwietna kamizeleczka i bardzo Ci w niej do twarzy i figury.
    Miłego, ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Безрукавка просто супер! От верхней части с цветами - глаз не отвести, очень красивый узор.
    И, как всегда, отлично подобранные аксессуары.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kamizelka.Pozdrawiam Anka

    OdpowiedzUsuń
  10. tez nie wiem jak to nazwac, ale wyszło fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisze tak mi sie podoba ale małożon sie strasznie zachwycił. Nie wiem bluzeczką chyba:)
    Co do moich porozpoczynanych prac kiedyś moja mama mówiła że w życiu nic nie skończę tak więc i tak zrobiłam postęp hihihi

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście bardzo eleganckei coś Ci wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne wdzianko i można nosić na różne sposoby...pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe "szydełkowe coś"...:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej ! Bardzo przepraszam, że piszę komentarz nie na temat Twojego wpisu ale mam bardzo dużą prośbę. Chcę zrobić prezent dla mojej dziewczyny, która jest teraz za granicą i tym samym sprawić jej radość kiedy wróci. Jednakże by to zrobić potrzebuję do tego Twojej pomocy. Zgodzisz się mi pomóc ?

    Jeśli tak podaję linka:

    [LINK] -> PREZENT DLA KURCZAKA

    OdpowiedzUsuń
  16. Zauroczyłaś moją siostrę szydełkową różą.Ona nie ma swego bloga i czasem za moim pośrednictwem(przez mego bloga) wchodzi to tu to tam. Gdzie można dostać (kupić) wzór tej serwetki?Bardzo proszę o odpowiedź.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tkaito zajrzyj na komentarze pod wpisem tej serwety i przeczytaj je uważnie-znajdziesz namiary na wzór- pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Po prostu cudeńko! Szykowne! Świetnie w nim wyglądasz! Zazdroszczę umiejetnosci!

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez taka chce :) artdeco szydelkowe beztalencie

    OdpowiedzUsuń
  20. Zrobić coś z nowego - to sztuka, ale zrobić coś ze starego żeby wyglądało jak nowe - to wielka sztuka!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Och elementowa kobietko,te elementowy ciuszek jest super,elemenciarsko superancki.Brawo.

    OdpowiedzUsuń
  22. nie zgadzam się!!!
    to nie jest byle co :)
    super, podziwiam talent ...
    pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Prześliczna kamizelka. Twoja o wiele ładniejsza niż modelki. Jestem pod wrażeniem Twoich prac - perfekcyjnie wykonane. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...