27 cze 2010

145.SZYDEŁKOWA SPÓDNICA LISTKI

Zamówiłam sobie dość dawno temu nici Virginia w kolorze S2. W mojej wyobraźni był to jasny beż. Byłam niestety zawiedziona po otwarciu paczki- ten kolor to nie to czego oczekiwałam. Pierwsze moje określenie na tę włóczkę to brudny len. Więc nici spokojnie sobie leżały, ponieważ wyznaję zasadę, że każda włóczka ma swój wzór i odpowiednie zastosowanie tylko trzeba go znaleźć. Trochę to trwało. Wreszcie dojrzałam do wzoru i rodzaju ubioru czyli spódnicy. A cały sekret tej spódniczki według mnie tkwi w halce. Wzór dostępny jest na stronach Osinki. Szydełkowałam szydełkiem nr 2,5, ale robiłam nie pojedyncze słupki jak na schemacie lecz podwójne. Zużyłam około 30 dkg nici Virginia.




Myślę, że jest to jedna z moich najładniejszych spódnic (brawo za skromność) i super układa się wokół nóg.

20 komentarzy:

  1. Jola, spódniczka śliczna. Bardzo ładnie prezentuje się w zestawieniu z pomarańczową podszewką.

    OdpowiedzUsuń
  2. Spodniczka pierwsza klasa, swietnie dobrany wzor i kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super spódnica! Masz rację, że właściwie dobrana halka to połowa sukcesu. A gdzie zdjęcie spódnicy z butami? Zawsze pokazywałaś w komplecie a dziś co? Pewnie znowu jakieś ładne miałaś na nogach tylko pochwalić się nie chcesz:-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tylko...rewelacja...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. "Pozostaję pełna podziwu i uznania..."Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spódnica wspaniała - ciekawy wzór, świetne wykonanie i fantastyczna prezentacja. Cud - miód:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Spódnica bardzo ładna- świetnie dobrałaś dodatki kolorystyczne. Znakomicie w niej wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  8. to prawda że każdy kolor musi mieć swój wzór no i całą resztę, którą dobrałaś rewelacyjnie dzięki czemu spódnica tylko zyskuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Włąsnie,własnie a gdzie buciki?? Czyzbyś się zapomniała i bambosze miała na stópkach i tylko od kolan się pozwoliła sfotografowac??? hi,hi
    A tak wogóle to pieknie.Na 100% bym się za toba na ulicy obejrzała.

    OdpowiedzUsuń
  10. spódnica śliczna, ale masz fantastyczny kolor włosów.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyszła Ci ta spódnica :)
    Pozdrawiam kelwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna spódniczka! Fajnie wygląda z pomarańczowym.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna spódnica. Tаka jasne podszewka- wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miód, malina, prześliczna spódnica!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetnie wyszła i na tej podhalce wyglada rewelacyjnie :) ja tez wyznaje zasade ze każda włóczka ma swoje zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyszło,wiedziałam,że cichaczem coś sie tworzy,ładny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  17. Spódnica faktycznie bajeczna. Ja jakoś nie mogę się zdobyć na większą formę. Poprzestaję na czapkach(za płytkich) i torebkach(według obdarowanych dość udanych).Czekam na obiecany podczas ostatniej rozmowy list. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo mi się podobała ta spódniczka w listki i proszę o schemat i objasnienie wzoru,pozdrawiam na wiesgrom11@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...