20 cze 2010

144.SERWETECZKA TRUSKAWKOWA

Deficyt truskawek na krzakach w sezonie 2010 rekompensujemy truskawkami filetowymi.

Zalety truskawki filetowej są następujące:
-przywołuje całkiem miłe wspomnienia,
-ślinka cieknie,
-mniej zjdzonych truskawek ze śmietaną, oznacza mniej kalorii w naszym organizmie,
-wad żadnych IDEAŁ.



O świeżości truskawki zaświadcza sterczący ogonek, a sterczący ogonek BEZCENNY.


Serwetka truskawkowa powstała techniką filetową kartkową tzn., wkurzyłam się, gdy truskawka zrobiona według dostępnego wzoru okazała się zbyt mała. Wzięłam więc kartkę i narysowałam na kartce truskawkę w oczekiwanym rozmiarze. Przy moich zdolnościach plastycznych to nie byle jaki wysiłek. Następnie zrobiłam 5 oczek łańcuszka i zamnknęłam je w kółko. Na tym powstało 11 słupków pojedynczych. I dalej dodawałam oczka i przykładałam gotową robótkę do narysowanej truskawki. Niezły ubaw i prucie zagwarantowane. Szydełkowałam nićmi Maxi i szydełkiem nr 2.


PS. Dziękuję ślicznie za miłe komentarze i „lekkie niepokoje” spowodowane moją nieobecnością. Jesteście wspaniałe.

6 komentarzy:

  1. śliczna truskaweczka...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Truskawaka bardzo smacznie wygląda - oj zjadłoby się ją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie pomyl się przy jedzeniu!
    Grunt to mieć dobry pomysł.
    Pozdrawiam truskawkowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten soczysty kolor! Nawet samа schemat opracowała!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hurrraaa!!! Jola na dobre do nas wróciła o czym świadczy ten wpis.
    Super truskawa, jeszcze czekolada, odpowiednie ujęcie w paluszki, przyłożenie do buśki i ... bezcenne sterczenie ogonka zagwarantowane:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...