12 maj 2010

142.STRATA CZY ZYSK

W jakich kategoriach oceniacie zakup włóczki? To dla was strata finansowa czy zysk w postaci nici? Ja już sama nie wiem co o tym myśleć, a pieniędzy z konta ubyło.

Plany na niedaleką przyszłość:

- z tego (etamin biała 000) Ewcia moja koleżanka będzie robić sukienkę z poprzedniego postu. Planuje zrobić do jesieni, ale już moja w tym głowa, aby ją zmobilizować.

- z tego (etamin czarna 999) ja będę robić tunikę

- taką (Virginia khaki P-3 ) moja mama sobie wybrała i otrzyma na Dzień Matki i sobie zrobi spódnicę SAMA.

- z tego (Falka laguna ) ja będę szydełkować przepiękną (takie moje subiektywne zdanie) spódnicę. Bo musicie wiedzieć, że Ulcia wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientek (tzn. się moim) posiadła w swoim sklepie włóczkę Malwę. Ja nie omieszkałam jej zakupić i włóczka już zamieszkała w moim domu.




Moja propozycja na dziś: zupa grochowa i pierogi ruskie.

8 komentarzy:

  1. Jaka strata? To jest przecież inwestycja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Inwestycja inwestycją, ale przy skromnych studenckich zasobach gotówkowych człowiek stara się raczej wykorzystać to, co nagromadziło w domu poprzednie pokolenie. Chociaż nie przeczę, jak dojrzę ładny odcień kobaltu czy lazuru, to się nie opieram pożądaniu... :)
    Ta Falka tak nawet korci...

    OdpowiedzUsuń
  3. Robiłam z Falki kilka razy i bardzo sobie cenię tę włóczkę.Ma ona tak piękny skręt, iż w moim przekonaniu powinno być jak najmniej wzoru, by całe to piękno wydobyć. Ta Falka jest chyba lejąca,ma się wrażenie,że jest z dodatkiem jedwabiu.Jest jeszcze inna, jakby bawełniana.A tak po prawdzie pewnie obie są sztuczne. I chyba trochę "haczą" w robocie. Życzę miłego diania. Jaka strata? DOBRA INWQESTYCJA!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla dziergaczek zakup włóczek to sama przyjemność przynajmniej ja tak mam...dzisiaj do mnie też przyszła paczka z zamotane i teraz wiem kto mi czarną etamin wykupił zostało mi tylko 5 ostatnich hi,hi...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. całuski przyjęte ...i żeby to mi było ostatni raz takie podbieranie włóczek hi,hi ...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Theli- troszkę poczułam sie lepiej po twojej perswazji hhi

    Anat- i wcale ci się nie dziwię, że wykorzystujesz zasoby wcześniejszego pokolenia. To świadczy o twojej gospodarności
    Tkaitka- widzę, że masz spore doświadczenie z Falką. Z wszystkim co napisałaś się zdagdzam

    Renia- wielka ulga ,że mi wybaczyłaś. Przy nastepnym zakupie muszę się z tobą skonsultować

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie zakup włóczki jest zdecydowanie zyskiem. Nic tak nie cieszy jak nowy moteczek lub więcej moteczków :) Tylko więcej pieniążków by się przydało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolu - z okazji imienin posyłam Ci bukiecik stokrotek wraz z olbrzymią ilością uścisków i najserdeczniejszych życzeń.
    Maria

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...