W moim albumie na Picassa zbiór rzeczy dokonanych: Odzież-kolekcja: wiosna,lato,jesień,zima, Dom, Wiekanoc, Boże Narodzenie, Inne

2 maj 2010

141. MAŁA CZARNA SZYDEŁKOWA … SUKIENKA

No może nie taka mała biorąc pod uwagę moje gabaryty.
Tak ja pisałam w komentarzach pod postem wcześniejszym, miałam wyjście awaryjne czyli plan B, więc nie szarpałam się z fioletowymi nićmi. Ponieważ robienie fileciku to ma być „cysta” przyjemność. Delektuję się nimi powoli, już coś się kluje.

A czarną sukienkę zrobiłam parę dni wcześniej, problem wynikł dopiero przy znalezieniu właściwej satynowej halki we właściwym kolorze.



Sukienka zrobiona z nici czarnych Etamin kupionych u Ulci, wykorzystałam szydełko nr 2,5 mm i zużyłam 9 motków nici. Zrobiłam ją dzięki cennym uwagom pozostawionym przez kobietki na Osince. W razie pytań chętnie służę pomocą.







Tak wygląda moja inspiracja:



30 komentarzy:

  1. cudna sukienka! zdolne masz łapki Jolu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudna sukienka! Kobieto pięknie się w niej prezentujesz! Podaj, proszę, namiary na wątek tej sukienki na Osince. Przy okazji mam pytanie- czy etamin nie rozwleka się w noszeniu? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu, przepiękna jest ta sukienka. I fajnie wygląda z taką żywą podszewką. Całość super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna sukienka i z tym kontrastowym podbiciem wygląda bosko.

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no ... kochana, to Twoje wyjście awaryjne, czyli plan B, wcale nie wygląda na wyjście awaryjne; to co widzę, to zamierzone pierwszoplanowe działanie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu jesteś wielka,cudowna ta mała czarna,powtarzam jak Ty kochasz te elementy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, piękna ta mała czarna. Wyglądasz bosko w niej.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja tez chcę ją mieć. Znalazłam informacje na Osince, ale proszę o odpowiedź, bo nigdy nie robiłam z tej włóczki, 9 motków na jaki rozmiar? Ja mam 44, ile bym potrzebowała?

    OdpowiedzUsuń
  9. Suknia jest bardzo piękna! Рodszewka w połączeniu z koralików - świetnie! Gratulacje dla elegancki strój!
    Tatiana

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka śliczna i ty wyglądasz w niej super...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Robaczek, Makneta, 2owieczki, Alicjo, Zulo, Uszulko, Elzbieto, Reni, Moteczku- dziekuję, dziekuję, dziekuję. Nie jest mi potrzebny red bull- dodałyscie mi skrzydeł

    Lucynka- wątek, link jest podany w słowie "Osince" wyróżnionym na czerwono. Mam z tych nici zrobioną w tamtym roku bluzkę i niby sie nie zmieniła. Przed chwilą specjalnie załozyłam sukienkę, aby porównać długość przed imprezą i po...i sie okazałao, że się nie wydłużyła. A zaprawdę powiadam ci, że byłam nieźle tarmoszona. A przed założeniem rozprasowywałam elementy przez szmatkę. Tyle ile ją naciągnęłam przy lekkim przeprasowaniu tak została. Myslałam,że dekolt mi sie wydłuzy bo nawet tak bym chciała, ale widzę, że nic sie nie wydłużył. Chyba muszę uznać, że dobre nici. Jak dalej się będzie nosić, to ci nie mogę zagwarantować

    Tatiano- dziekuję.

    Trikado-odpisałam ci na gg. A mój rozmiar to 40 w porywach 42

    OdpowiedzUsuń
  12. prześliczna sukienka.....:-) Wanda

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześlicznie wyglądasz w tej cudnej sukience...:-) I bardzo podoba mi się z fioletową halką...:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. PIEKNA!Duzo ładniejsza od "inspiracjii"pewnie dlatego,że ta halka "pod" taka ładna,fuksjowa....
    Jutro trzymam kciuki za fotografa.Buźka

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna sukienka i Tobie w niej bardzo ładnie a możesz mieć ich przecież kilka.Zmieniając kolor haleczki pod spodem za każdym razem będzie nowy ciuszek,pozdrawiam
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  16. Mogłabym napisać "ładnemu we wszystkim ładnie", ale w tym jest Ci ładnie podwójnie, bo sukienka naprawdę, naprawdę pięknie wyszła - ośmielę sie stwierdzić, ze ładniej, niż oryginał :) Super! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  17. łaaaaaaaaaaaaał i nic więcej nie dodam bo i po co :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczna sukienka:) Musisz tylko uszyc kilka innych kolorowych podszewek i mozna biegać całe lato :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudo-szczęka mi dalej wisi

    OdpowiedzUsuń
  20. wyszła wspaniale :) a i ta haleczka pasuje

    OdpowiedzUsuń
  21. Wanda,Lamika,Anna- dziekuję

    Renula- dziekuję za trzymanie kciuki, ale za fenomena to niekonieczne hihi

    Renula,Truskaveczka- a to mnie podbudowałyście, ale napewno nie ładniejsza od orginału

    Mamiczu, Lacrima- faktycznie jest w planach opcja zmiany halki, może na złotą, może na pomarańcz itd.

    Isia- dziekuę

    Mała Gosia- witaj w moich progach, dziekuje za przychylny komentarz

    OdpowiedzUsuń
  22. Cud, miód, malina!!!
    O wiele ładniejsza jest od oryginału a podszewka w takim radosnym kolorku tylko podkreśliła urodę tej sukienki.
    SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudownie wyglądasz! Mąż chyba zakupil już kij "bejsbolowy"?

    OdpowiedzUsuń
  24. Jolu, sukienka super, wyglądasz bardzo seksownie! Różowa podszewka to fajny, nietuzinkowy pomysł. Pozdrawiam,Ula

    OdpowiedzUsuń
  25. Bombowa! Ślicznie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jola ślicznie Ci w tej sukience :))

    OdpowiedzUsuń
  27. efekt końcowy lepszy sto razy od tej inspiracji :) Oby tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz oszałamiająco!!! Sukienka przecudna :))) Napatrzeć się nie mogę...
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...