25 kwi 2010

139. JESTEM ANIOŁEM MÓWIĘ WAM, ZBIERAM ZAKRĘTKI MÓWIĘ WAM

Od dziś jestem aniołem, uzbierałam już 2 zakrętki.
.
Ale od początku: wczoraj natknęłam się na blogu Zuli na wpis o akcji zbierania plastikowych zakrętek. Faktem jest, że słyszałam o tej akcji, ponieważ niedaleko mego domu jest szkoła, w której dzieci zbierały zakrętki na wymianę za wózek inwalidzki. Ale myślałam, że jest to akcja lokalna i jednorazowa. Wczoraj zostałam przez Zulę oświecona.

Tym samym akcję popieram i się do niej przyłączam i Wam rozkazuję się przyłączyć. Kto mnie zna ten odczyta rozkaz jako wielką prośbę do przyłączenia się do akcji.



Za Zulą wklejam część posta Yoasi :

Zbierajmy plastikowe korki !!! od napoi , jogurtów itp.... Każdy korek na wagę złota bo te właśnie korki zostaną wymienione na wózki inwalidzkie dla potrzebujących tego najbardziej.
Korki można wysyłać na adres radia a tam zajmą się tym dalej.
Polskie Radio Program 1
Cztery Pory Roku
Al. Niepodległości 77/85
00-977 Warszawa
z dopiskiem "korki"




W efekcie ktoś potrzebujący otrzyma wózek inwalidzki, a zbieracz staje się lepszym człowiekiem.

7 komentarzy:

  1. Akcję popieram, a jako że wokół mnie sporo osób "szkolnych", to zakrętki znikają zanim zdążę butelki opróżnić (dzbanek na napoje w mojej kuchni zajmuje dyżurne miejsce). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysiu to znaczy, że ja jestem ta najostatniejsza. Wszyscy tacy dobrzy a ja o tym nie wiem? Udzielam sobie nagany

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana anielico-my w domku tez zbieramy korki juz chyba z pół roku.Wiadomosc taka przyniósł mój syn ze szkoły i akcja ta trwa nadal.Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jolu u Was na południu chyba powietrze jest ciut gęściejsze i wieści wolniej się rozchodzą:)) Nie masz zatem za co siebie karcić - ważne, że dobre serduszko masz!!!
    Tak na uszko Ci powiem, że gdyby nie fakt, iż więcej jak połowa mojej najbliższej rodziny, to nauczyciele (sama także pracuję w szkole), to pewnie o "kapslowej" akcji dowiedziałabym się od dopiero Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Renia- odbierz pocztę. A po drugie jak Marysia pisze (ogólnie o uczniach)ty jesteś cwaniara bo masz syna we właściwym wieku.

    Marysiu nie gęściejsze, ale zdrowsze!!!haha
    Dobrze że się tu wyspowiadałaś, więc ja "sobie" moge dać rozgrzeszenie. Nie dość, że nie mam nauczyciela w rodzinie to jeszcze mój syn wyrósł prawie ze szkoły i przez to człowiek taki otumaniony chodzi. Ale wczoraj jeszcze mężowi na ambicje wjechałam i wyszukał mi kilkanaście korków- buźka

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, a jesteście pewne, że ta akcja to prawdziwa akcja, a nie kolejny łańcuszek?

    Polecam http://atrapa.net/legendy/zbiorkasmieci.htm (polecam zresztą zaglądać na tę stronę zawsze, gdy dostaniecie maila z jakąś dziwną prośbą)

    OdpowiedzUsuń
  7. Theli- akcja raczej prawdziwa. Znalazłam przez przypadek dziecko w mojej miejscowości, którego rodzice własnie zbierają na wózek inwalidzki. Więc to nie fikcja-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

U mnie słowo droższe pieniędzy----dziękuję za wszystkie rady i opinie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...